Libero vs. Pampers..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Libero vs. Pampers

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.528 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. august 2010

vingummibamse

Vi plejer at købe Libero..

men ja i dag har vi købt Pampers til Noah...

har sat afsteminig på men i må meget gerne uddybe hva jeres personlige mening er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Mie A

Skal jeg vælge mellem Libero eller pampers - så vil jeg helt klart vælge Libero.

Men vi bruger hverken Libero eller Pampers, men Bleerne fra Lidl - De er super gode og billige.

Anmeld

29. august 2010

MariaJ

Libero. Kan ikke lide ideen om at Pampers indeholder lotion. Skal der smøres noget på min babys bagdel, vil jeg gerne selv være med til at bestemme hvad det skal være.

Lige nu afprøver vi Coops eget mærke i bleer, da de er miljømærkede men indtil videre er erfaringerne dårlige, for de lækker stort set hver gang.

Anmeld

29. august 2010

vingummibamse

Mie A skriver:

Skal jeg vælge mellem Libero eller pampers - så vil jeg helt klart vælge Libero.

Men vi bruger hverken Libero eller Pampers, men Bleerne fra Lidl - De er super gode og billige.

dem har vi prøvet dem kunne Noah ikke tåle han slog ud af dem.. og det samme med dem fra rema.. pænt træls..

vi har også altid brugt Libero.. men nu var pampers bare lige 100 kr billiger end Libero.. så det blev prøvet..

men syntes bare at de er meget tynde i forhold til libero..

Anmeld

29. august 2010

Moldemine

Vi bruger pamper, syntes de er super lækre og meget tynde, så der er stor bevægelsesfrihed for den lille

Anmeld

29. august 2010

vingummibamse

Malouis skriver:

Vi bruger pamper, syntes de er super lækre og meget tynde, så der er stor bevægelsesfrihed for den lille

og der er ingen problem med at de ikke holder tætte...?

Anmeld

29. august 2010

Moldemine

vingummibamse skriver:

og der er ingen problem med at de ikke holder tætte...?

Nej der er ingen problemer

Vores datter kan ikke tåle andre bleer end pampers, hun bliver rød og irriteret når hun har andre bleer på, tror vi har prøvet 50 forskellige slags, og nu gider vi ikke prøve flere

Anmeld

29. august 2010

saxa

Her har jeg stemt Libero - simpelthen fordi det er dem der passer bedst til vores datter og holder tæt.. Og de er uden Lotion (det er Pampers ikke) Dem har hun (næsten) altid brugt.. Det er også dem vi har købt til når lillemanden kommer - så må vi se om de passer til ham også, ellers må vi ud og eksperimentere med andre mærker..

Anmeld

29. august 2010

michella88

ingen af dem- stemte blankt..

Anmeld

29. august 2010

Lone Jakobsen

af de 2 kan jeg bedst li libero, men bruger et andet mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.