Libero vs. Pampers..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

zille_87

Jeg har stemt libero da vi bruger libero til Isabella..

Da min store dreng var lille brugte jeg bleer fra aldi og de var super gode (og billige) men dem kan Isabella bare ikke bruge da de lækker om natten på hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

B&J

jeg ville også vælge libero da pampers holder ikke tæt på vores dreng.. og gider ikke skifte tøj på ham næste hver gang han skal have ny ble på... men nu bruger jeg også de bleer fra aldi super lækre billige og ja super

Anmeld

29. august 2010

Koen.

Pampers er det eneste der duer her, libero tisser hun igennem og lidl/aldi giver rød bag

Anmeld

29. august 2010

Maddox

Jeg har stemt Pampers, da det er dem vi bruger nu! Faktisk kunne jeg have stemt på begge (eller blankt) da vi skifter lidt mellem dem

Da Silas var helt ny, brugte vi Pampers, da jeg synes at Libero er ALT for "klodsede" mellem benene på en nyfødt. Da han blev lidt størrere skiftede vi til Libero. Nu hvor vi er gået over til Up and go (bukseble) er vi skiftet til Pampers igen, da de føles meget mere behagelige for bassen at have på. Nærmest som bomuld i siderne, hvorimod Libero virker rigtig ubehagelige med deres "kreppede" kant/sider

Desuden synes jeg virkelig at, især nattebleerne STANK sidste gang vi brugte Libero (Up and go).. Om det var tilfældigt ved jeg ikke, men bvad'r..  Det problem har vi heldigvis ikke haft med Pampers

Anmeld

29. august 2010

Mor til L&S

her bruger vi libero - da de passer perfekt til vores datter og de er uden lotion

Hun har aldrig tisset igennem dem!

Anmeld

29. august 2010

Plysbjørnen

Havde jeg kun de 2 mærker at vælge i mellem blev det libero... Men bruger kun Vibelle Bleer fra Aldi...

Anmeld

29. august 2010

vingummibamse

Noah er jo ble fri om dagen nu.. så er det er "bare" bler til natten og middagsluren..

og ja vi har brugt Libero det sidte år.. men købte nu Pampers fordi de lige var på tilbud i bilka..

men hold da op hvor jeg syntes det er tynde.. er meget nysgerrig efter om de holder ham tæt natten over..

og ja her dur de billige mærker ikke for dem kan han ikke tåle.. så er også ret spændt på om han over hoved kan tåle pampers.. men nu må vi se..

men kan se at flere talet er til Libero..

Anmeld

29. august 2010

Koen.

vingummibamse skriver:

Noah er jo ble fri om dagen nu.. så er det er "bare" bler til natten og middagsluren..

og ja vi har brugt Libero det sidte år.. men købte nu Pampers fordi de lige var på tilbud i bilka..

men hold da op hvor jeg syntes det er tynde.. er meget nysgerrig efter om de holder ham tæt natten over..

og ja her dur de billige mærker ikke for dem kan han ikke tåle.. så er også ret spændt på om han over hoved kan tåle pampers.. men nu må vi se..

men kan se at flere talet er til Libero..

Lærke Sofia tisser MEGET om natten og hendes pampers holder tæt Hun sover jo 8-12 timer om natten og vi har aldrig haft uheld

Anmeld

29. august 2010

millesofie

libero kan på ingen måde holde tinke tør men det kan pampers og især de nye, de er super gode (fik en prøvepakke i brugsen)

nu bruger jeg ikke engangs-bleer til tinke normalt men det sker da at vi bruger dem (når hun er syg eller vi er på ferie osv) og når det sker bliver det altså moltex, angelmark eller huggies de er de bedste men måske kommer pampers med på listen til næste gang MEN ALDRIG LIBERO de er for ulækkere tis og prut over alt

Anmeld

29. august 2010

4kløver

Mie A skriver:

men Bleerne fra Lidl - De er super gode og billige.

også her og så har de fået en anden plads i bleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.