SÅ lykkedes det! Billeder fra i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2008

birgittemarie

ja tif var slet ikke spor sjov, hun var en rigtig vred bebs...

hun blev sur fra starten af, allerede om morgenen var den gal...og så ved man bare godt hvad klokken er slået!

hun plejer altså slet ikke at være så vred, men satte jeg hende ind i Bm´s stue, mutters alene, og bare gik, så hyggede hun sig helt vildt! er det ikke underligt, sådan et fremmede sted?

BM du har sgu god karma i din knaldhytte, det ved tif!

så mens ungerne tonsede rundt, så sad tif i stuen og snakkede og læste bøger...sært barn jeg holder mig!

Jeg synes da ikke, det var så galt... Eller er det mig, der er blevet selektivt døv over for vrede babyer med tigerspring?! 8(;)
Jeg synes, hun var sååå sød derinde i stuen med sine små hygge ting. (L)
Hun er nok bare mere fessor typen end vi andres vilddyr (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

Loggidut

ja det har du sgu nok ret i ven!

hmmm, fessor tif!

ja jeg er nu ligeglad, hun kan gøre som hun vil, det er ikke mit problem at gøre hende glad igen, jeg har hygget mig...! også uden at jeg skulle sidde inde i din stue mutters med mig selv...lol...

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Måske synes man bare ikke at andres børn er nær så slemme ;)

Din mor, BM, har faktisk taget beviser på hendes gode opførsel.
Hun tog et par billeder mens mig og Tiff sad og snakkede på gulvet - Det var Stella aldrig gået med til.
Hun gider slet ikke sådan noget socialt med mig - Øv!

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

Tynen skriver:

Måske synes man bare ikke at andres børn er nær så slemme ;)

Din mor, BM, har faktisk taget beviser på hendes gode opførsel.
Hun tog et par billeder mens mig og Tiff sad og snakkede på gulvet - Det var Stella aldrig gået med til.
Hun gider slet ikke sådan noget socialt med mig - Øv!

Ja hun gjorde! Min mor er bare ikke så fingernem til vores kamera, så hun tog det uden blitz og derfor er det desværre ret utydeligt og det er sk#de ærgerligt, for det kunne have været et super godt billede!
Men jeg kan sørme godt smide det ind alligevel, så vi kan se beviset, for der er ingen tvivl om, hvem det er, der sidder der.

Og du er ikke alene Tynen; Nova Maria er heller ikke forfalden til at sidde stille og læse bøger med mig. Hun vil hellere selv. Selv bladre, selv slå på dem, selv bide i dem, selv rive dem i stykker og selv råbe af dem (L)

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

birgittemarie skriver:

Og du er ikke alene Tynen; Nova Maria er heller ikke forfalden til at sidde stille og læse bøger med mig. Hun vil hellere selv. Selv bladre, selv slå på dem, selv bide i dem, selv rive dem i stykker og selv råbe af dem (L)

Nemlig - Og hun var ellers sådan en puttegris engang! (Altså Stella)
Derfor var det bare så fedt at sidde med en der egentlig godt gad :)

Hvis jeg sætter mig ned for at lege med hende, går der 2 sek. før hun er i den anden ende af stuen, i gang med at rasere :)

Anmeld

14. juli 2008

linemus

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Det er en ny feature på mine hjemmesider på One.com. De har lavet et fotoalbum og givet én 2000 mb mere plads til at øfle billeder ind på 8D Og du må meget gerne downloade mine billeder (H)[/citat] Smart smart! Vi har også hjemmeside ved one.com, men har lavet hjemmesiden på skabeloner på mac'en. Synes det er sjovest at lave hjemmesiden selv, men det her skulle være så dejlig nemt at opdatere, men jeg får det alligevel ikke gjort... Nu vil jeg lægge nogle billeder på, så familien bliver glad... :)

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

[citat]Smart smart! Vi har også hjemmeside ved one.com, men har lavet hjemmesiden på skabeloner på mac'en. [rød]Synes det er sjovest at lave hjemmesiden selv[/rød], men det her skulle være så dejlig nemt at opdatere, men jeg får det alligevel ikke gjort... Nu vil jeg lægge nogle billeder på, så familien bliver glad... [/citat] Jeg hører dig! Men oh Jesus Kristus, det har kostet mig meget frustration med min biks, da jeg stædigt lavede hele baladen fra bunden og så fandt ud af, at den lignede Jerusalems ødelæggelse på andre computere, for nu at blive i bibel terminologien ;) Og så har jeg smidt to billeder mere på. Et af Tynen og Tif, der kigger på instrumentbræt og et af Sloggi, der fortæller om sine drabelige oplevelser natten i forvejen... Knus fra Birgitte

Anmeld

15. juli 2008

ivfmarie

Jarhem kæreste BM... her sidder jeg med tårer i øjnene, hulkende og
højtfnisende af dine vidunderlig kommentarer til dagen skønne billeder!

Tak for det, kære! (L)

Anmeld

15. juli 2008

Loggidut

lol, det billede med dundertalen kan jeg godt være foruden...ark, jeg er mega billedlig når jeg taler, jeg ligner sgu en der kan æde bacon¨

lol...hov en fed sætning...sloggi kan æde bacon!

Anmeld

15. juli 2008

birgittemarie

Jarhem kæreste BM... her sidder jeg med tårer i øjnene, hulkende og
højtfnisende af dine vidunderlig kommentarer til dagen skønne billeder!

Tak for det, kære!

(L) Det var godt, du kunne se det sjove i dem, for jeg lod det jo gå ud over dine skønne ansigter lige lovligt ofte, fordi du er så sød (L)

lol, det billede med dundertalen kan jeg godt være foruden...ark, jeg er mega billedlig når jeg taler, jeg ligner sgu en der kan æde bacon¨

lol...hov en fed sætning...sloggi kan æde bacon!

Hahaha, ja den var god (H) Det er et Tynisk klasse udtryk, du har på det billede (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.