SÅ lykkedes det! Billeder fra i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Du sjaw!!(L)

Tak for grinet - Gad sgu godt jeg havde sådan en humis ang. kommentarer !! :)

ja hun er da genial8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

birgittemarie

heidi som ville ønske hun havde været lidt mere vågen og opdaget der var et babytræf.. såååå stresset på work

Jamen Heidi dog! Opdagede du det ikke engang? Så må vi sende dig en personlig besked næste gang, for du skal da med!!

Hvad er det forresten for et smart program, du har brugt?

Det er en ny feature på mine hjemmesider på One.com. De har lavet et fotoalbum og givet én 2000 mb mere plads til at øfle billeder ind på 8D

Og du må meget gerne downloade mine billeder (H)

Anmeld

14. juli 2008

Susan1978

årh nogle gode billeder. tak for kigget og lækre tekster.

(H)

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

Tynen skriver:

Du sjaw!!(L)

Tak for grinet - Gad sgu godt jeg havde sådan en humis ang. kommentarer !! :)

ja hun er da genial8D

(L) I er søde. Alle sammen, som synes det er sjove kommentarer.
Tror forøvrigt ikke på, at I to ikke kunne skrive noget, der var betragteligt sjovere. Det er bare et spørgsmål om at vælge at bruge AL sin nattesøvn på det ;)

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

Susan1978 skriver:

årh nogle gode billeder. tak for kigget og lækre tekster.

(H)

Og øv, søde Susan. Fik vist slet ikke skrevet til dig, at jeg sørme også ville ønske, at du kunne bo lidt tættere på, så du kunne have været med. Både dig og Siber og Helle og Birgitte og hvem der ellers gerne ville have været med. Det kunne bare være så hyggeligt (L).
Til gengæld er der da mulighed for at komme lidt omkring i landet, når vi bor så langt fra hinanden.

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Man har det altså med at blive en lille smule ustadig når man laver vodoo om natten.
Det kunne da være at jeg skulle gøre fidusen efter.
Det kan da kun betyde indbringende comic :)

Har lige læst det igennem en gang mere nu - Det er bare SÅ godt fundet på!!

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

Tynen skriver:

Man har det altså med at blive en lille smule ustadig når man laver vodoo om natten.
Det kunne da være at jeg skulle gøre fidusen efter.
Det kan da kun betyde indbringende comic :)

Har lige læst det igennem en gang mere nu - Det er bare SÅ godt fundet på!!

(L) Sød (L)

Anmeld

14. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] haha tif hvordan dælen kan hun bare sove der midt på gulvet.. haha ja hvorfor ikke.. man kan vel dejse om hvor som helst hvis man er træt nok8D åhh sikke nogle gode billeder i alle sammen har lagt ind.. og mega gode kommentare. heidi som ville ønske hun havde været lidt mere vågen og opdaget der var et babytræf.. såååå stresset på work8([/citat] ja tif var slet ikke spor sjov, hun var en rigtig vred bebs...:'( hun blev sur fra starten af, allerede om morgenen var den gal...og så ved man bare godt hvad klokken er slået! hun plejer altså slet ikke at være så vred, men satte jeg hende ind i Bm´s stue, mutters alene, og bare gik, så hyggede hun sig helt vildt! er det ikke underligt, sådan et fremmede sted? BM du har sgu god karma i din knaldhytte, det ved tif! så mens ungerne tonsede rundt, så sad tif i stuen og snakkede og læste bøger...sært barn jeg holder mig!(?)

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Jeg synes sgu hun er sød, Loggi!
Jeg er totalt forelsket i hende (L)

Anmeld

14. juli 2008

ka li ja

ja hun er mega nuttet. og så fik jeg 2 mysser!!!!!(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.