Jeg tænker også at det måske er en god ide at dele dem op - og har i forsøgt at putte en af dem i slyngevuggen og se om det gør en forskel?
Personligt er jeg meget lidt begejstret for 2 timers reglen. Jeg er generelt modstander af at børns rutiner er noget man påfører dem, frem for at lade det være noget der tager udgangspunkt i hvordan børnene selv tilpasser sig, og så mener jeg at man ved 2 timers modellen godt kan blive tilbøjelig til at kigge mere på klokken end på barnets signaler. - Så selvom jeg sagtens kan forstå man bliver desperat, er det med andre ord er det ikke noget jeg nogensinde ville udsætte mine egne børn for.
Jeg kan sagtens forstå at det er rigtig frustrerende at smållingerne ikke får sovet rigtigt om dagen, men der er jo kæmpe forskel på hvordan børn sover, og nogle babyer sover bare ikke ret meget. Samtidig er jeres unger jo præmature, og det kan godt give et meget større tryghedsbehov end ved børn som er født til terminen. - Og det gør det efter min mening endnu vigtigere at lade være med at forsøge at påføre børnene fremmede rutiner som måske bare gør verden endnu mere forvirrende for sådan et lille menneske ;-)
Har i overvejet at se om en strækvikle kan hjælpe dem til at finde ro på brystet af en af jer?
På den måde vil i kunne have armene fri mens ungerne sover, samtidig med at de små får al den kropskontakt de har brug for. Det er selvfølgelig ikke det samme som at nyde 100% fred og ro i et par timer, men det kan være en god mellemløsning mens i lærer ungerne at sove lidt længere lure ad gangen, og på en eller anden måde er det mindre frustrerende at bære rundt på en baby, hvis man godt samtidig kan nå nogle af de ting man ellers gerne vil.
Jeg håber det har givet jer lidt mere ro at i har delt jer op i nat. Det kan jo være at de bare trænger til at begynde at sove i hver deres seng 
Anmeld