opskrifter (BM/ivf)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2008

ka li ja

der var banan i også.. men om den var i cremen ved jeg ikke. jeg ville lave den 1 eller 2 dage i forvejen.. mmmm
den kan sagtens presses ind på lørdag!!! den laver du torsdag nat:D når du alligevel er vågen!!!8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

ka li ja

der var banan i også.. men om den var i cremen ved jeg ikke. jeg ville lave den 1 eller 2 dage i forvejen.. mmmm
den kan sagtens presses ind på lørdag!!! den laver du torsdag nat:D når du alligevel er vågen!!!8D

Anmeld

15. juli 2008

linemus

Hvad med tunsnask, ivf? Det var altså også godt, og nu står jeg lige i det daglige dilemma med hovedet i køleskabet, der er kedeligt og tomt...

Anmeld

15. juli 2008

birgittemarie

Birgitte, nu har jeg lige nærlæst opskriften, og så springer spørgsmålene frem. Har du bare lagt den sammen med kagecreme og kiwi, eller var der andet i? Har du købt bundene? Hvis man laver den dagen før, tror du så, man skal pynte med glasur og chokoskum eller vente til serveringstidspunktet?

Knus Line - der overvejer kraftigt om vi kan presse en lagkage ind i menuen til mandens fødselsdag på lørdag...

Ja, der var banan i. Ganske almindelige skiver af kiwi og banan lagt på bundene med creme nedenunder og ovenover.
Bundene var ganske almindelige købte, men jeg plejer at bage dem, så jeg har en god opskrift, hvis du mangler en?
Du kan sagtens lave den både en og to dage før. Også med pynten. Og du skal helt sikkert lave choko-glasuren i hvert fald dagen før, for det tager lidt tid, før den er stiv nok til at blive smurt på. Chokoladetrøffelmassen, der var på dem, vi fik i søndags, lavede jeg torsdag aften til Nova Marias fødselsdag og jeg syntes i hvert fald ikke det var blevet direkte dårligt 8D
Spørg endelig løs, hvis flere spørgsmål skulle rejse sig!

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. juli 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Hvad med tunsnask, ivf? Det var altså også godt, og nu står jeg lige i det daglige dilemma med hovedet i køleskabet, der er kedeligt og tomt...

Dét er simpelthen det nemmeste:

1 dåse tun røres sammen med smøreost (fx cheasy naturel) salt og peber og en lille squeeze citron. Der skal vel ca 50 gr ost i, men bare til du kan li konsistensen.

Men jeg tror ikke at tunsnasken skal klemmes ind i lørdagens menu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.