Birgitte, nu har jeg lige nærlæst opskriften, og så springer spørgsmålene frem. Har du bare lagt den sammen med kagecreme og kiwi, eller var der andet i? Har du købt bundene? Hvis man laver den dagen før, tror du så, man skal pynte med glasur og chokoskum eller vente til serveringstidspunktet?
Knus Line - der overvejer kraftigt om vi kan presse en lagkage ind i menuen til mandens fødselsdag på lørdag...
Ja, der var banan i. Ganske almindelige skiver af kiwi og banan lagt på bundene med creme nedenunder og ovenover.
Bundene var ganske almindelige købte, men jeg plejer at bage dem, så jeg har en god opskrift, hvis du mangler en?
Du kan sagtens lave den både en og to dage før. Også med pynten. Og du skal helt sikkert lave choko-glasuren i hvert fald dagen før, for det tager lidt tid, før den er stiv nok til at blive smurt på. Chokoladetrøffelmassen, der var på dem, vi fik i søndags, lavede jeg torsdag aften til Nova Marias fødselsdag og jeg syntes i hvert fald ikke det var blevet direkte dårligt 8D
Spørg endelig løs, hvis flere spørgsmål skulle rejse sig!
Knus fra Birgitte
Anmeld