Hvor sys i baby.dk mødet skal holdes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

LISBETH:-)

Zette skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. men jeg kan ærlig talt ikke finde rundt i hvem der kommer hvor? Og gider ikke tage så langt for at der sidder 2 Skal med toget i halvanden time.

Ha nej det er sku også forvirrende. Jeg skal selv rejse "langt" bor på sydfalster.

I fields kommer helt sikker mig, dorthemus, og 3 andre (se tråden vi har oprettet) og vi mødes ved elevatorerne øverst oppe ved restauranterne kl. 10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

smokin

lisbeth2910 skriver:

Ha nej det er sku også forvirrende. Jeg skal selv rejse "langt" bor på sydfalster.

I fields kommer helt sikker mig, dorthemus, og 3 andre (se tråden vi har oprettet) og vi mødes ved elevatorerne øverst oppe ved restauranterne kl. 10

har aldrig været i fields haha! Eller jo lige da det åbnet... så aner ikke hvor elevatorerne er.

Anmeld

28. august 2010

Low

Jeg er også mest frisk på fields da det ville være nemmest for mig og Alexander på 2 mdr.

Anmeld

28. august 2010

Low

lisbeth2910 skriver:

Jeg har oprettet en ny tråd for dem der vil mødes i fields

Har du et link til tråden?

Anmeld

28. august 2010

LISBETH:-)

Zette skriver:

har aldrig været i fields haha! Eller jo lige da det åbnet... så aner ikke hvor elevatorerne er.

Ha ha nej det gør jeg sku heller ikke  men tænker at jeg finder den, ellers snakker de vel forhelved dansk der oppe på djævleøen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.