Hvor sys i baby.dk mødet skal holdes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

det er ikke godt at vide!!! Jeg har faktisk 2!

Hihi.. Jeg synes godt nok der bliver rodet lidt rundt i det, og det lader til at mange er hoppet fra..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

nilletøz

lisbeth2910 skriver:

Jeg kommer ikke når det er udendørs - synes ikke et barn på 3 mdr og pisøs regnvejr hænger sammen:-) ud over det har jeg INTET forhold til hvor jeg vil være og ikke være. Jeg kommer ikke pga. omgivelserne men pga. det forhåbentlige gode selskab!!!!

Andre der gerne vil være indendørs? Så kan vi bare stadig mødes i fields som planlagt.

helt enige...

Jeg har stemt Fields da det er det nemmeste for mig!

Så jeg er frisk på Fields

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Hihi.. Jeg synes godt nok der bliver rodet lidt rundt i det, og det lader til at mange er hoppet fra..?

det er noget rigtig møg

Synes det er SÅ ærgeligt, og jeg havde virkelig glædet mig... Men jeg kan godt forstå mange synes det er blevet frygteligt uoverskueligt! Det synes jeg også selv... Specielt med lille Laura pyllermås, men jeg VIL skisme afsted! Har glædet mig lige siden vi aftale datoen!

Anmeld

27. august 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

det er noget rigtig møg

Synes det er SÅ ærgeligt, og jeg havde virkelig glædet mig... Men jeg kan godt forstå mange synes det er blevet frygteligt uoverskueligt! Det synes jeg også selv... Specielt med lille Laura pyllermås, men jeg VIL skisme afsted! Har glædet mig lige siden vi aftale datoen!

Ja det er super ærgeligt.. Jeg er frisk på KH eller FP.. Gider ikk fields.. Men nu har jeg os en lille pige som ææææælsker sin barnevogn (7-9-13) så det bliver nok ikk et problem for mig.. Men håber virkelig vejret er med os. De har jo før lovet virkelig dårligt vejr, hvor det endte med at blive årets flotteste solskinsdag - næsten

<3

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Ja det er super ærgeligt.. Jeg er frisk på KH eller FP.. Gider ikk fields.. Men nu har jeg os en lille pige som ææææælsker sin barnevogn (7-9-13) så det bliver nok ikk et problem for mig.. Men håber virkelig vejret er med os. De har jo før lovet virkelig dårligt vejr, hvor det endte med at blive årets flotteste solskinsdag - næsten

<3

Ja, Laura er nu også glad for sin!

Lad os lige se hvad der er stemning for, og så tager vi ellers regntøjet på om nødvendigt

Anmeld

27. august 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

Ja, Laura er nu også glad for sin!

Lad os lige se hvad der er stemning for, og så tager vi ellers regntøjet på om nødvendigt

Det lyder som en plan!

Anmeld

28. august 2010

2721

Maise skriver:

tænker om det ikke er lidt sent igen at ændre sted, når så mange skal med??

Det har du helt ret i, men der er en del der ikke vil komme når det er i fields også var det mere får at finde ud af om man kunne, evt. deles om og mødes 2 forskellige steder

Anmeld

28. august 2010

Maise

2606peanut skriver:

Det har du helt ret i, men der er en del der ikke vil komme når det er i fields også var det mere får at finde ud af om man kunne, evt. deles om og mødes 2 forskellige steder

ahhh så forstår jeg. ja det er mange. så burde man måske lave 2 eller 3 tråde -  babytræf i fields, babytræf i kongens have og babytræf i fælledparken og så skrive indledningsvis i alle 3 at man skal skrive sig på den tråd , hvor man helst vil mødes.

Bare en mulighed. kommer desværre ikke selv. har tand og tigersprings irriterende baby.

Anmeld

28. august 2010

2721

Maise skriver:

ahhh så forstår jeg. ja det er mange. så burde man måske lave 2 eller 3 tråde -  babytræf i fields, babytræf i kongens have og babytræf i fælledparken og så skrive indledningsvis i alle 3 at man skal skrive sig på den tråd , hvor man helst vil mødes.

Bare en mulighed. kommer desværre ikke selv. har tand og tigersprings irriterende baby.

Ja, det var måske egentlig en god ide. Er ellers bare ikke så meget får at blande mig mere end den her afstemning, sys der er mange der er ved at blive lidt små frustrede over det hele. ikke at jeg bebrejdiger dem

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

Jeg springer også fra hvis det er udendørs desværre, men Runa er midt i et tigerspring BIG TIME  Og godt nok er hun glad for sin barnevogn, men ikke så glad! Og en 3 måneder gammel baby ude i regnvejr, nej tak

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.