Hvor sys i baby.dk mødet skal holdes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

2721

Jeg springer også fra hvis det er udendørs desværre, men Runa er midt i et tigerspring BIG TIME  Og godt nok er hun glad for sin barnevogn, men ikke så glad! Og en 3 måneder gammel baby ude i regnvejr, nej tak

Knus Dorthe

Er ret sikker på der forsat kommer nogen i fields Og fælledparken blev forslået fordi der er et overdækket sted man kunne stå, hvis det skulle regne Men mener at have læst i den tråd om 2 der ihvertfald stadig gerne vil mødes i fields

Knus og håber din den lille snart får det bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

dorthemus

2606peanut skriver:

Er ret sikker på der forsat kommer nogen i fields Og fælledparken blev forslået fordi der er et overdækket sted man kunne stå, hvis det skulle regne Men mener at have læst i den tråd om 2 der ihvertfald stadig gerne vil mødes i fields

Knus og håber din den lille snart får det bedre

Tak ...er efterhånden lidt tyndslidt

Anmeld

28. august 2010

LISBETH:-)

Jeg har oprettet en ny tråd for dem der vil mødes i fields

Anmeld

28. august 2010

2721

dorthemus skriver:

Tak ...er efterhånden lidt tyndslidt

Kender det godt, vores lille dreng har haft kolik siden han var en uge gammel, det blir skam bedre og bedre men nøj det er hårdt, mine nerver sidder konstant ude på tøjet

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

2606peanut skriver:

Kender det godt, vores lille dreng har haft kolik siden han var en uge gammel, det blir skam bedre og bedre men nøj det er hårdt, mine nerver sidder konstant ude på tøjet

Åh gud, så skal vist vist ikke pive

Anmeld

28. august 2010

2721

dorthemus skriver:

Åh gud, så skal vist vist ikke pive

Selvfølgelig skal du det, det er jo stadig super hårdt Og jeg har læst nogle af dine indlæg og det lyder godt nok heller ikke som om du har det så nemt

Jeg har jo ikke rigtig andet end ham og sådan som han er, at sammenligne med, så har jo nærmest været vantil det fra starten af. Men chok det var da han sov for første gang i tirsdags helle 3 en halv time om natten  Troede flere gange han var død

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

2606peanut skriver:

Selvfølgelig skal du det, det er jo stadig super hårdt Og jeg har læst nogle af dine indlæg og det lyder godt nok heller ikke som om du har det så nemt

Jeg har jo ikke rigtig andet end ham og sådan som han er, at sammenligne med, så har jo nærmest været vantil det fra starten af. Men chok det var da han sov for første gang i tirsdags helle 3 en halv time om natten  Troede flere gange han var død

Tillykke med det  Runa er for det meste meget nemt, men engang imellem er det hårdt ja. Har oprettet en ny glad tråd så ikke mere piv fra mig...har jo verdens dejligste datter

Anmeld

28. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg springer også fra hvis det er udendørs desværre, men Runa er midt i et tigerspring BIG TIME  Og godt nok er hun glad for sin barnevogn, men ikke så glad! Og en 3 måneder gammel baby ude i regnvejr, nej tak

Knus Dorthe

Malou HADER sin barnevogn! og jeg gider ikke rende rundt i regnvejr med hende på armen.

Anmeld

28. august 2010

LISBETH:-)

Zette skriver:

Malou HADER sin barnevogn! og jeg gider ikke rende rundt i regnvejr med hende på armen.

Så skal du jo bare komme i fields med os andre

Anmeld

28. august 2010

smokin

lisbeth2910 skriver:

Så skal du jo bare komme i fields med os andre

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. men jeg kan ærlig talt ikke finde rundt i hvem der kommer hvor? Og gider ikke tage så langt for at der sidder 2 Skal med toget i halvanden time.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.