bagger26 skriver:
Jeg har nogle forskellige sorte leggins, men de er ikke stramme nok til det, men dem bruger jeg normalt inden under.. Men der er vel ikke andet for end at prøve at tage i aalborg storcenter og kigge lidt, mon ikke jeg har en chance for at finde noget der.. Ellers var dem jkeg linkede til ikke så dyre, er bare ikke så vild med at bestille over nettet så man ikke rigtig kan se hvor store de er... 
Nej der går noget af festballonen når man får børn.. Så det er noget af en omvæltning at gå fra, at gå i gaden torsdag, fredag, lørdag til 1 gang hvert 2. år hehe...

Jeg købte nogen kanon gode leggins i centeret også ..... hvad dælan hed butikken nu?! ORK
Det er den der ligger lige der på hjørnet ved siden af Sonofon butikken og overfor det tidligere Pizza-hut ... mener der ligger en brille forretning på det modsatte hjørne
Men dem kunne man trække rigtig langt op, og de var stramme og sad til, uden at det var for voldsomt
Du kan da kigge derind og høre hvis det er?
Jeg er heller ikke pjattet med det ...... og så skal man døje med at sende tilbage osv, hvis man ikke er tilfreds, det gider jeg simpelthen ikke 
Puhha, ja ..... kan godt huske de der lange weekender
Arbejdede på et tidspunkt i 7-eleven i Jomfru Ane gade, og når man lige fik fri der kl 00 så kunne man jo godt lige lokke bedste veninden ind og få en øl ..... og sjusser, og , og , og
Er bartender på 4. år nede på Musikkælderen, har dog valgt kun at afløse i aller yderste nødstilfælde nu, da det er for meget at være afsted hver weekend, og det er omtrent ligesom en tur i byen, hvor man bare tjener penge også 
Anmeld