Push-up trusser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.171 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. august 2010

bagger26

Hehe eller hvad de nu hedder..

Er der nogle der har erfaring med dem.. Jeg skal snart til fest for første gang siden dec 2008, fødte i marts mdr og min krop er sgu stadig noget løs i det.. Jeg vil gerne have en kjole på, men tror ikke lige jeg vil se så fantastisk ud. Og når nu det er så langtid siden jeg har været ude og feste, så vil jeg gerne føle mig lidt pæn..  

Så var det jo jeg kom i tanke om de der trusser der kan holde det løse lidt på plads, ved i hvor man kan få fat i dem, uden det koster en bondegård.. Vil ikke ud og give 300-400 kr for dem, så det er nok er en lidt billigere udgave jeg er ude efter.. Nogen der evt ved om man kan få dem i bilka, føtex og om de egentligt virker... 

Såå jeps jeg er ude på at snyde mig til en lidt pænere krop, men hvad fanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

serinasmor

hmmm ... jeg havde engang sådn et par "hold maven og lårene inde og skub røven op på plads" nylonstrømper ... de fungerede rigtig godt .. men regn ikke med at du bliver tyndere ... de fordeler lissom bare flæsket så der ikke er deller men skønne runde kvindeformer (bort set fra at maven blev fladere)

de rullede dog ned over maven .. men ville klart vælge nylonstrømperne .. fik ekstra deller på lårene af trusserne ( som var med ben) ikke lige noget godt for ens selvtillid selvom man måske ikke kan se det

Anmeld

27. august 2010

bagger26

serinasmor skriver:

hmmm ... jeg havde engang sådn et par "hold maven og lårene inde og skub røven op på plads" nylonstrømper ... de fungerede rigtig godt .. men regn ikke med at du bliver tyndere ... de fordeler lissom bare flæsket så der ikke er deller men skønne runde kvindeformer (bort set fra at maven blev fladere)

de rullede dog ned over maven .. men ville klart vælge nylonstrømperne .. fik ekstra deller på lårene af trusserne ( som var med ben) ikke lige noget godt for ens selvtillid selvom man måske ikke kan se det

Nej nej jeg regner skam heller ikke med at blive tyndere.. Men det er lige netop de faste former jeg er ude efter.. Jeg kan godt passe kjolen jeg skal have på, men føler mig lidt slasket, så noget der holder det hele på plads ville være godt..

Og vil nemlig også gerne undgå deller på lårene der hvor trussene slutter, det skal jo helst ikke være åbenlyst at man har noget på indeunder..

Anmeld

27. august 2010

serinasmor

hehe ... så kan jeg da anbefale nylonstrømperne .. kan desværre ikk huske mærket

Anmeld

27. august 2010

LilleMor10

triumf har et stor udvalg til 150 kr. købte en i dag og den virker! 

Anmeld

27. august 2010

Low

27. august 2010

forår

Føtex har nogen som hedder MAGIC LIFT kan ikke lige huske prisen men måske 80-90kr. De er gode

Anmeld

27. august 2010

sarahb

CHRUSTY det behøver du da ikk, du er en lækker bidsken...

Men af egen erfarring så er nylon strømperne knald gode

Anmeld

27. august 2010

forår

forår skriver:

Føtex har nogen som hedder MAGIC LIFT kan ikke lige huske prisen men måske 80-90kr. De er gode

Altså nylon strømper

Anmeld

27. august 2010

bagger26

forår skriver:

Det er nok dem jeg lige har læst en meget lille smule om, men viste ikke lige om de var gode..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.