Push-up trusser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

bagger26

sarahb skriver:

CHRUSTY det behøver du da ikk, du er en lækker bidsken...

Men af egen erfarring så er nylon strømperne knald gode

Hehe jo desværre, skal have en stram kjole på, men ikke hvis jeg ser helt slasket ud hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

LouiseNielsen

Nu er jeg en pæææn stor pige og jeg har født for 5 mdr siden. Jeg har dem fra bilka som koster 180 kr. De holder både, lår, balder og mave inde.....

De er super gode....

Anmeld

27. august 2010

bagger26

LouiseNielsen skriver:

Nu er jeg en pæææn stor pige og jeg har født for 5 mdr siden. Jeg har dem fra bilka som koster 180 kr. De holder både, lår, balder og mave inde.....

De er super gode....

Okay, lyder da godt, ved du om man kan risikere at få en ekstra delle der hvor elastiket slutter ved maven, fordi det tror jeg man tydeligt ville kunne se på min krop hvis den gør..

Dem jeg har kigget lidt på er sådan nogle her..

http://www.misslux.dk/catalog/product/gallery/id/106/image/332/

Men ved ikke om det lige er overdrevet nok hehe..

Anmeld

27. august 2010

XXSS

bagger26 skriver:

Okay, lyder da godt, ved du om man kan risikere at få en ekstra delle der hvor elastiket slutter ved maven, fordi det tror jeg man tydeligt ville kunne se på min krop hvis den gør..

Jeg kunne også godt lige få strammet lidt op indtil jeg må komme i gang igen (Freya er 6 uger), men jeg undre mig - hvordan kommer man på toilettet i disse?????

Anmeld

27. august 2010

bagger26

Tanja78 skriver:

Jeg kunne også godt lige få strammet lidt op indtil jeg må komme i gang igen (Freya er 6 uger), men jeg undre mig - hvordan kommer man på toilettet i disse?????

Hehe det ved jeg ikke, har også selv tænkt over det.. Men om ikke andet så må man smide kludende, man må jo "lide" for skønheden hehe...  Men tror dog man kan tager fjerne stopperne nemt når man skal på toiletter, de sidder ikke helt fast...

Anmeld

27. august 2010

XXSS

bagger26 skriver:

Hehe det ved jeg ikke, har også selv tænkt over det.. Men om ikke andet så må man smide kludende, man må jo "lide" for skønheden hehe...  Men tror dog man kan tager fjerne stopperne nemt når man skal på toiletter, de sidder ikke helt fast...

ohhh my og jeg som tisser et par gange i timen og mere, hvis der er våde sager indblandet

Anmeld

27. august 2010

bagger26

Tanja78 skriver:

ohhh my og jeg som tisser et par gange i timen og mere, hvis der er våde sager indblandet

Ja det kan hurtigt blive til mange minutter man skal bruge på det. Men nu er jeg heldigvis ikke en der render på toilettet hele tiden, så tror godt jeg kan leve med det..

Anmeld

28. august 2010

LouiseNielsen

bagger26 skriver:

Dem jeg har går helt op under brysterne, så der ser man ikke nogen ekstra delle......

Anmeld

28. august 2010

M&F&C

bagger26 skriver:

Blander mig lige

De link du har sat ind, ligner et par strømpebukser der går helt op under bh-kanten......hvis du kigger rigtig godt efter, kan du se at bh'en går lidt ned over kanten på strømpebukserne, selvom det er lidt svært at se, når det er samme farve  Så tror den model er en god løsning, hvis det er ..... altså, et par strømpebukser der går så højt op, så kan det umuligt lave ekstra deller på mavsen Og tror umiddelbart heller ikke de ruller så nemt

God tur i byen

Anmeld

28. august 2010

bagger26

LouiseNielsen skriver:

Dem jeg har går helt op under brysterne, så der ser man ikke nogen ekstra delle......

Det lyder godt, kan være jeg lige skal ud og kigge på dem, det er lidt nemmere at stå med det i hånden, i stedet for at bestille det over nettet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.