Tasken man tager med på sygehuset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

mullesmith2

serinasmor skriver:

vandrejournal ... men den kan du jo af gode grunde ikke pakke endnu

Jeg tænker også på at jeg bare kan lægge den vandrejournal ned i tasken og så ligger den bare der når jeg ikke skal bruge den  tog i jeres dåbsattest med også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

*A*

mullesmith2 skriver:

Den liste kan jeg godt nok slet ikke overskue hehe, jeg tager nok bare noget tøj med til drengene og resten må min kæreste sku hente når de er født, skal alligevel nok forberede mig på at være derude en månedstid efter de er født.

Hey,

Hvorfor regner du med at skulle være indlagt i en måned efter du har født?

Anmeld

28. august 2010

mullesmith2

*A* skriver:

Hey,

Hvorfor regner du med at skulle være indlagt i en måned efter du har født?

Det er også kun hvis de kommer tidligere end uge 37 jeg tror de kan finde på at beholde en derude længere tid og så pga. hjælp til amning og det hele skal lige op at køre og sådan. Det er bare noget jeg har hørt fra andre der har fået tvillinger, og en ven jeg har har lige fået to drenge og de skal nok være der ude 3-4 uger før de kommer hjem, præcis hvorfor det er jeg ikke helt sikker på, men tror det bla. er fordi drengene er født 35+3.

Anmeld

28. august 2010

quar20

Jeg må indrømme jeg syntes det var SÅ lækkert at have nogle gode hyggesokker med.. =) de er så løse og lækre..

samtidig husked ejeg hårelsstikker hvilet min veninde glemte og det fortrød hun.. Jeg købte bare en pakke og lagde nogle stykker i tasken.. =) Det er altså ikke alt man husker i kampens hede.. =)

Anmeld

28. august 2010

Dansker I Holland

Så har jeg så et spørgsmål. Hvornår er det så MEST praktisk at begynde at pakke taske til sygehuset ? Jeg er dog kun 28+5, men jeg tænker allerede på hvad jeg skal have med.. Ikke fordi jeg har det vilde ideer udover dem som jeg har set gode lister med indtil videre, men bare sådan..

Knus Sussie

Anmeld

28. august 2010

GUSO

Hej... Jeg havde nogle gode tykke sokker med til at gå rundt i på gangen.. Og for Guds skyld en god læbepomade det er ikke til at undvære.. Ellers ville jeg bare bruge hospitalets tøj så meget som muligt hvis jeg var dig så slipper du også for alt det vasketøj bagefter.. Nåeh jo et par bløde amme bh'er (altså uden bøjle) er også guld værd.. Undskyld det blev lidt rodet...

Anmeld

28. august 2010

Dansker I Holland

Helt i orden, men hvornår er det så MEST praktisk og normalt at begynde at pakke den taske ? Hvor langt skal man være henne ?

Anmeld

28. august 2010

GUSO

Jeg tror bare man skal pakke tasken når man selv har det bedst med at det er gjort, hvis du forstår.. Jeg var vidst 36/37 uger henne da jeg pakkede der kunne jeg slet ikke lade være med at tænke over det og havde det rigtig godt med at det var gjort..

Anmeld

29. august 2010

mullesmith2

GUSO skriver:

Jeg tror bare man skal pakke tasken når man selv har det bedst med at det er gjort, hvis du forstår.. Jeg var vidst 36/37 uger henne da jeg pakkede der kunne jeg slet ikke lade være med at tænke over det og havde det rigtig godt med at det var gjort..

Jeg har pakket og er i uge 26+0 men venter tvillinger så vil være på den sikre side...

Anmeld

29. august 2010

quar20

GUSO skriver:

Så rigtigt.. Når man selv føler man har "trang/stress" over hvad og hvor meget og om man nu får alt med..!! Så er det et godt tispunkt at få pakket tasken.. =)

Jeg pakkede første gang da jeg gik ind i uge 36 - Mere  fordi at jeg der havde vasket alt babytøj, og begyndte at lægge det sammen og på plads.. Så det jeg havde med - røg i tasken og den blev lynet.. =) Syntes det var smadder rart at jeg bare ku "nyde" de sidste uger rigtig meget.. Selvom man er utålmodig.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.