Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
louise4060 skriver: jo det skal de jaeh havde godt nok også selv lavet kæmpe liste dengang.. men tænkte bare at jeg gad sq ikk skulle slæbe alt det der med.. så det blev bare det mest nødvendige!!
jo det skal de
jaeh havde godt nok også selv lavet kæmpe liste dengang.. men tænkte bare at jeg gad sq ikk skulle slæbe alt det der med.. så det blev bare det mest nødvendige!!
Og man kommer jo også kun til at bruge det mest nødvendige..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malonde1985 skriver: Og man kommer jo også kun til at bruge det mest nødvendige..
netop
mullesmith2 skriver: Okay det var mere overskueligt så tager jeg bare det dobbelte til mine tvillinger Men hvis vi skal være derude lidt længere end normalt så må kæresten jo køre hjem og hente det der mangler så, skal man heller ikke have pakket bilen fuldstændig når det engang sker. Det ville jo være totalt overdrevent hvis jeg skulle have den gigantiske tvillingeammepude med derud og en helt masse tøj til mig selv til flere dage. nej det må kæresten hente når engang ellers kan jeg sku ikke overskue det. Så pakker nok bare tøj til drengene og nogle sutter (skal de egentlig ikke skoldes inden?) Og så deres køredragter og så må kæresten hente autostolene når drengene er klar til at komme hjem
Okay det var mere overskueligt så tager jeg bare det dobbelte til mine tvillinger Men hvis vi skal være derude lidt længere end normalt så må kæresten jo køre hjem og hente det der mangler så, skal man heller ikke have pakket bilen fuldstændig når det engang sker. Det ville jo være totalt overdrevent hvis jeg skulle have den gigantiske tvillingeammepude med derud og en helt masse tøj til mig selv til flere dage. nej det må kæresten hente når engang ellers kan jeg sku ikke overskue det.
Så pakker nok bare tøj til drengene og nogle sutter (skal de egentlig ikke skoldes inden?) Og så deres køredragter og så må kæresten hente autostolene når drengene er klar til at komme hjem
når nu du venter tvillinger bliver du jo også indlagt på hospitalet .. der mener jeg de har en tvillingeammepude ... det har de ikke på fx patienthotellet hvor man kommer hen efter alm fødsel i aalborg.. men jeg ville nok overveje sådn en luksus ting som egen shampoo, en god creme (uden parfume) og en hårbørste( til den lille gode pause i badet hvor man skal have lov at forkæle sig selv lidt )
serinasmor skriver: når nu du venter tvillinger bliver du jo også indlagt på hospitalet .. der mener jeg de har en tvillingeammepude ... det har de ikke på fx patienthotellet hvor man kommer hen efter alm fødsel i aalborg.. men jeg ville nok overveje sådn en luksus ting som egen shampoo, en god creme (uden parfume) og en hårbørste( til den lille gode pause i badet hvor man skal have lov at forkæle sig selv lidt )
God ide, skriver lige deo og tandbørste på min liste også, og evt. en mascare så jeg kan komme til at se lidt lækker ud hehe
mullesmith2 skriver: God ide, skriver lige deo og tandbørste på min liste også, og evt. en mascare så jeg kan komme til at se lidt lækker ud hehe
god ide ... der bliver jo også taget rigtig mange billeder i den tid .. godt nok ikke med dig som hovedfokus .. men alligevel
selvom du sikkert er ligeglad når først du er blevet mor... det er lissom om ens eget udseende ikke bliver helt så vigtigt i den første tid i hvert fald men det kan selvfølgelig være det bare var mig der havde det sådn
louise4060 skriver: hold da op en lang liste.. :O altså jeg havde en taske med hvor der var 2 sæt tøj til bettemanden.. en køredragt.. dyne og sutter.. til mig selv havde jeg taget toiletsager med og et sæt tøj (joggingsæt) og hjemmesko og ellers var det: Kamera, lader til tlf, mad til kæresten, og så noget med sukker i.. alt andet havde de jo derinde
hold da op en lang liste.. :O
altså jeg havde en taske med hvor der var 2 sæt tøj til bettemanden.. en køredragt.. dyne og sutter..
til mig selv havde jeg taget toiletsager med og et sæt tøj (joggingsæt) og hjemmesko
og ellers var det: Kamera, lader til tlf, mad til kæresten, og så noget med sukker i.. alt andet havde de jo derinde
serinasmor skriver: god ide ... der bliver jo også taget rigtig mange billeder i den tid .. godt nok ikke med dig som hovedfokus .. men alligevel selvom du sikkert er ligeglad når først du er blevet mor... det er lissom om ens eget udseende ikke bliver helt så vigtigt i den første tid i hvert fald men det kan selvfølgelig være det bare var mig der havde det sådn
Nej jeg tror egentlig også jeg vil være rimelig ligeglad med hvordan jeg ser ud, men bare lige for en sikkerhedsskyld er det rart at have lidt makeup på sig hehe
Jeg havde hele listen med og HOLD DA OP hvor var det unødvendigt!!!
Det eneste jeg fik brug for over de 4 dage, var vandrejournalen, kamera, rent tøj til mig selv, Liams hjem tøj og en sut.
Alt andet, TOTAL ligegyldigt, for mit vedkommende!
Jeg har faktisk aldrig haft pakket sådan en taske Med nr 3 tog manden bare hjem efter lidt tøj og autostolen og det var det ..
Nu har jeg pakket taske til babyerne med 6 stofbleer, en pakke prematur bleer 1-3kg (regner ikke med de bliver over 3kg stykket). Sutter (regner med man kan skolde dem på sygehuset?), 1 sparkedragt str.40 til hver, et sæt tøj i 44. til hver og to sæt i str.50 til hver og to huer til hver i str.40 og 44. og to små par strømper. så det med køredragt og varmt tøj til hjemturen det må kæresten hente når det er tid til at komme hjem med dem. til mig selv har jeg pakket 2stk. ammeundertrøjer og 5 par underbukser str. meget stor, så de ikke genere evt. operationsar. så har jeg pakket shampoo og cremer og tandbørste og sådan. så må det være fint, jeg ved ikke lige med tøj endnu til at tage hjem i. har ikke rigtig noget joggintøj så bliver nok et pat graviditetsbukser og en løs trøje, men det kan man vel også tage til den tid. Nogen der syntes jeg mangler noget nu??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128