NY Molo Teddy Fleece-dragt str. 74.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Nææ.. Ikke sådan lige.. Har været vild med Molo, men er lidt på vej væk igen synes jeg.. Ved egentlig ikke hvorfor..

Sådan kan man godt få det med nogle mærker...jeg har aldrig været vild med deres vilde prints, får ondt i øjnene af det  Men deres fleecetøj er jeg vild med og nogle af deres mere afdæmpede heldragter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Sådan kan man godt få det med nogle mærker...jeg har aldrig været vild med deres vilde prints, får ondt i øjnene af det  Men deres fleecetøj er jeg vild med og nogle af deres mere afdæmpede heldragter.

Ja, hun har faktisk også kun en heldragt fra Molo og lidt bluser i større størrelser (som vi har fået i gave..)..

Ellers er jeg mest til Wheat, Katvigs stribede dragter, Okker Gokker, Hummel og Cupcake.. Og så er H&M jo altid et hit.. De har mange søde ting til billige penge..

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, hun har faktisk også kun en heldragt fra Molo og lidt bluser i større størrelser (som vi har fået i gave..)..

Ellers er jeg mest til Wheat, Katvigs stribede dragter, Okker Gokker, Hummel og Cupcake.. Og så er H&M jo altid et hit.. De har mange søde ting til billige penge..

Jeg køber som regel kun dyre mærker brugt og så de fleste basisting i NameIt og H&M.

Så er det jo fedt når man falder over et godt tilbud herinde...håber Zette snart svarer.

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Jeg køber som regel kun dyre mærker brugt og så de fleste basisting i NameIt og H&M.

Så er det jo fedt når man falder over et godt tilbud herinde...håber Zette snart svarer.

Ja, det gør jeg også.. Men kom lige forbi Okker Gokker på Gl Kongevej i dag efter jeg havde været hos frisøren, og sørme om de ikke havde 30 - 40 - 50 - 60% på mange af deres ting.. Hov.. Blev lige 1000,- kr fattigere..  Men det var billigt jo

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja, vi må lige se hva hun finder ud af..

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, det gør jeg også.. Men kom lige forbi Okker Gokker på Gl Kongevej i dag efter jeg havde været hos frisøren, og sørme om de ikke havde 30 - 40 - 50 - 60% på mange af deres ting.. Hov.. Blev lige 1000,- kr fattigere..  Men det var billigt jo

Hmmm ikke godt for mig

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Hmmm ikke godt for mig

Anmeld

26. august 2010

smokin

Maria. skriver:

Hey søde.. Har du kludret lidt i sætningen? Forstår den ikk helt.. hihi..

Vi har 3 andre.. Så synes det er lidt i overkanten..

Denne kostede vidst 450,- hvis jeg ikk husker helt galt..

Hva siger vi så? 250?

Øh hov haha.... Jeg har tænkt sætningen imens jeg så tv  

Jeg vil gerne give 250  

Anmeld

26. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg tager den ;-)

Anmeld

26. august 2010

Maria.

Zette skriver:

Øh hov haha.... Jeg har tænkt sætningen imens jeg så tv  

Jeg vil gerne give 250  

Hehe.. OK..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.