NY Molo Teddy Fleece-dragt str. 74.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja puha. Det har jeg aldrig kunne få mig selv til at gøre med Magnus..  Hvordan tog hun det?

Fint ingen problemer  Vi har en god lærer som guidede os igennem og viste os en god og tryg teknik...Runa har heller ikke noget imod at få vand i ansigtet. Det får hun også når hun er med mig i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Fint ingen problemer  Vi har en god lærer som guidede os igennem og viste os en god og tryg teknik...Runa har heller ikke noget imod at få vand i ansigtet. Det får hun også når hun er med mig i bad

Ja, det er jo nok bare moderen der er pyldret!

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, det er jo nok bare moderen der er pyldret!

Ja men du må ikke vise din datter det så hun blir bange for vandet...jeg var selv så frygteligt vandskræk som barn

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja men du må ikke vise din datter det så hun blir bange for vandet...jeg var selv så frygteligt vandskræk som barn

Aaaaaaaaaaaj Dorthe! Det kunne jeg aldrig finde på - ligesom jeg heller ikke viser min søn at jeg er bange for edderkopper og sommerfugle (!!! - Ja - I know! &nbsp

Jeg har ikke rigtig vandskræk, men kan i øvrigt ikk svømme

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Aaaaaaaaaaaj Dorthe! Det kunne jeg aldrig finde på - ligesom jeg heller ikke viser min søn at jeg er bange for edderkopper og sommerfugle (!!! - Ja - I know! &nbsp

Jeg har ikke rigtig vandskræk, men kan i øvrigt ikk svømme

Det må du lære..det er skønt at kunne svømme  Jeg er også skidebange for edderkopper, der er så klamme!!!...men sommerfugle, Maria

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Det må du lære..det er skønt at kunne svømme  Jeg er også skidebange for edderkopper, der er så klamme!!!...men sommerfugle, Maria

Jeg har stadig traumer fra jeg var barn og var lukket inde i et telt med 2 MEGET nærgående sommerfugle!!!  Det var frygteligt - er ALDRIG kommet mig over det!!! Går ALDRIG ind i tropehuset i zoo!!!

Jeg kan ikk gøre for det..

Er ikk i tvivl om at det er både dejligt OG praktisk at kunne svømme.. Har bare aldrig fået det lært.. Men jeg kan nok godt hvis jeg skal

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Jeg har stadig traumer fra jeg var barn og var lukket inde i et telt med 2 MEGET nærgående sommerfugle!!!  Det var frygteligt - er ALDRIG kommet mig over det!!! Går ALDRIG ind i tropehuset i zoo!!!

Jeg kan ikk gøre for det..

Er ikk i tvivl om at det er både dejligt OG praktisk at kunne svømme.. Har bare aldrig fået det lært.. Men jeg kan nok godt hvis jeg skal

Ja men så giver det jo mening  Jeg fatter ikke hvordan nogen kan have fugleedderkopper...på den anden side har jeg haft to tamrotter og det er der mange der står af overfor

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja men så giver det jo mening  Jeg fatter ikke hvordan nogen kan have fugleedderkopper...på den anden side har jeg haft to tamrotter og det er der mange der står af overfor

Rotter er nu meget søde når de er bag glas.. Min søster har haft et utal af dem, men kan ikk li deres haler..

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Rotter er nu meget søde når de er bag glas.. Min søster har haft et utal af dem, men kan ikk li deres haler..

Det kan de fleste mennesker ikke..jeg er dybt fascineret af dem OG deres haler og hvad de bruger dem til. De er jo behårede så de er ikke klamme synes jeg

Sælger du ellers noget i eks MOLO?

Anmeld

26. august 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Det kan de fleste mennesker ikke..jeg er dybt fascineret af dem OG deres haler og hvad de bruger dem til. De er jo behårede så de er ikke klamme synes jeg

Sælger du ellers noget i eks MOLO?

Nææ.. Ikke sådan lige.. Har været vild med Molo, men er lidt på vej væk igen synes jeg.. Ved egentlig ikke hvorfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.