Loggidut skriver:linemus skriver:
Ja, tak for i går! Hvor var det fantastisk at møde jer irl - I er jo nøjagtig, som jeg havde forestillet mig 8D Hvor er jeg glad for, at vi tog den lange tur, for det var helt bestemt alle km værd. Det synes Nanna og Signe også :)
BM, det er min kurv... Nu bliver jeg jo nødt til at komme d.4/10 ;) Vil du passe på den for mig så længe? Du må godt spise kiksene :)
Marie! Fik du Caspers trøje???? Eller ligger den nu hos BM 8(
Mange knus til jer allesammen, Line (H)
det er jeg godt nok glad for at høre Line!
det er fedt at selv dem som ikke har oplevet når vi samles, får en dejlig oplevelse...det er stadig min tro og mit håb at der kommer flere nye med til de her forskellige træf vi laver...
og hvor var det bare dejligt at se dine piger...altså Nana er dejlig, men Signe var dælme sjov, for pokker hun gav mig op til flere Grineflip!
og forresten var det dejligt at Nana overgav sig til sidst...så kunne jeg så sidde med den eneste asociale datter....lol
Hun var da også helt oppe og køre, hende Signe :D
Jamen, jeg er også overrasket over, hvor velkommen jeg følte mig. Kunne slet ikke mærke at jeg kom så meget senere end jer andre og at jeg aldrig havde set jer før :)
Så til alle, der har skrupler over ikke at turde komme med, fordi de andre jo har mødtes før: Vi kender dem jo næsten lige så godt herinde fra, og de kender os - det føles kun som et herligt gensyn.
Kan ærligt sige (skrive), at det er den bedste mødregruppe, jeg har været i! Og det siger faktisk ikke så lidt!
Knus Line
Anmeld