Tak for sidst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juli 2008

Rasmine

Det var SUPER hyggeligt!!!
Det var skønt at se Jer igen, og de dejlige unger.

Min kære Lars har faktisk brækket lilletåen og er nu dømt til at gå i træsko her i ferien :$ (som Kalaha og Sloggi spåede)

Håber I alle kom godt hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2008

Grynt

ja 1000 tak for en rigtig dejlig dag. Virkelig hyggeligt at se jer alle igen og jeres fantastiske skønne unger (L)

Og BM, rigtig mange tak for at ligge (nisse) hus til :D

(H) Grynt og Freja, som faldt omkuld FØR end vi nåede Ebletoft :D

Anmeld

13. juli 2008

Tynen

Ja tusinde tak for idag!!
Det var bare så hyggeligt!! - Rigtig dejligt at se jer og ungerne.. Selvom jeg godt nok savnede min ;)

Smider billeder ind senere i aften - Stella er vildt træt allerede, så det tegner godt :P

Anmeld

13. juli 2008

birgittemarie

Ja tuuuuuuusind tak for sidst! Det var en rigtig dejlig dag i rigtigt dejligt selskab, søde piger og hvor var det dejligt, I kom selvom det var uden børn Mebach og Tynen (L)

Og stakkels Lars! Typisk mænd at stille sig an med brækkede tæer bare fordi man forlader huset en enkelt dag ;)

Og nu fik jeg ikke sagt tak til jer alle sammen for den fine vin og de smukke blomster, så TUUUUUUUUSIND TAK alle sammen (L)

Det har simpelthen været en fantastisk hyggelig dag og det var SÅ dejligt
at se alle jeres dejlige, dejlige babyer helt live (L) Og jer søde, søde tøse, var selvfølgelig også helt fantastisk skønne at se igen (L)
Jeg håber, I er kommet godt hjem og er kommet jer oven på den svært kryptiske køretur hertil.

Der er en af jer, der har glemt en fin kurv med nogle kiks i?

Uuha, jeg er sgu tosset med jer piger!! Alle som én (L)(L)

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

13. juli 2008

Loggidut

uh, ja tusind tak for en dejlig dag...og nøj hvor var det bare idyllisk! jeg elsker bare at der er plads til ungerne på den måde! stakkels Lars...:'( men han får da en lækker kone, er du vims den var flot bacon! i morgen er der billeder...jeg gider virkelig ikke i dag! Tif er gået omkuld, der var slet ingen søvn til hende på vej hjem i bilen, men hvad pokker man sover jo også dejligt på BM´s gulv! Bm, du er bare dejlig du gad have besøg af os rodehoveder...og nu fik jeg slet ikke hjulpet dig med opvasken, bare fordi jeg skulle have sådan en pyllergøj med mig!

Anmeld

13. juli 2008

birgittemarie

Jeg er helt vildt glad for, I gad at køre så langt for at besøge mig alle sammen (L)

Og opvasken Sloggi, den klarede min morsørme før hun tog hjem 8D Og så kom Michael hjem og lavede mad til os, så jeg har hele vejen igennem haft en prima dag og det ikke mindst takket være alle jer (L)(L)(L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

13. juli 2008

Susan1978

kæft hvor er jeg midsundelig på jeres babytræf.. :'( håber vi kan være med en anden gang. Susan og Emil spætte.

Anmeld

13. juli 2008

Muffinmus

Synes også bare det var en hyggelig dejlig dag.
Og skønt vejr til at være ude i med ungerne.
synes det er et fedt sted i har jeres lille hytte:) Rigtig idyllisk lille grusvej med havduft næsten lige i nærheden.
Skønt at se jer alle igen, det er jo lidt tid siden for mig.
KRAM

Anmeld

13. juli 2008

ivfmarie

Åh ja alle! Kæmpe tak for en skønne skønne dag!

Har lige puttet Malte drengen - han har var helt høj og fuldt af godt humør efter en dag i jeres og ikke mindst jeres ungeres selskab.

Og jeg må lige prale lidt af drengen: Han har lavet nr 2 på potten idag!
Ikke det er noget vi gør noget i at træne med ham - men han havde ikke lavet noget i dag, så jeg turde ikke sætte ham på gulvet efter bad fordi jeg vidste at han ville "dekorere gulvtæppe" - så jeg satte ham på potten hvor han sad og hygge sig vældig, og pludselig så var der sgu gevinst!

Billeder fra i dag:

http://picasaweb.google.dk/FrejaogMalte/BabytrF13J uliHosBM

Tusind tak for en godt dag . og tak til BM for at ville have os (L)(H)

Anmeld

14. juli 2008

linemus

Ja, tak for i går! Hvor var det fantastisk at møde jer irl - I er jo nøjagtig, som jeg havde forestillet mig 8D Hvor er jeg glad for, at vi tog den lange tur, for det var helt bestemt alle km værd. Det synes Nanna og Signe også :)

BM, det er min kurv... Nu bliver jeg jo nødt til at komme d.4/10 ;) Vil du passe på den for mig så længe? Du må godt spise kiksene :)

Marie! Fik du Caspers trøje???? Eller ligger den nu hos BM 8(

Mange knus til jer allesammen, Line (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.