Stofskifte problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

ESV

Shibby skriver:

Ehh.. Nu føler jeg mig dum! Jeg har prøvet at tabe mig siden 2008 og det har ikk virket en skid. Styrketræning,fitness,kostomlægning..ikk en bjælde virker.. Har aldrig spekuleret på mit stofskifte! Tror liige jeg ringer tile n læge i morgen!! Tak-du blev lige min inspiration

Håber vi allesammen hvor smidt de belastne kilo! Jeg kan satme løfte op i min mave og forme den til et dyr! Hvor klamt er det lige!!

Tror ikke du skal føle dig dum, det er åbenbart ikke så almindeligt.. eller....

ca. 2% af fødende kvinder får efterfølgende forbipasserende stofskifte problemer.

Der er dog endnu ingen der har kunne fortælle mig hvor længe forbipasserende varer og mange af dem skal i medicinsk behandling.

Jeg googlede rundt for at finde en forklaring på at jeg da jeg hold op med at amme tog 8-10 kg på i løbet af ca 14 dage og blev ved med at tage på ca 1/2- 1 kg om ugen.

Men det er en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang proces, min datter er nu næsten 10 md og jeg vejer stadig mere end jeg gjorde da jeg var højgravid.. øv øv øv øv øv

men udover vægtstigning er der også andre symptomer..

træthed (jeg trode jo sådan set bare jeg var træt fordi jeg var blevet mor og det lisssom følger med.....)

også problemer med at holde varmen er et symptom, jeg kunne jo sidde i 2 lag tøj, lange bukser og store trøjer mens min kærsete sad i t-shirt og shorts og jeg sad og frøs og bad ham skrue op for varmen.

men du har i hvert fald ikke tabt noget ved at kontakte din læge, håber du får et svar du kan bruge.. Glad for at være til hjælp"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.