ZamanogDania skriver:
Nej det har jeg ikke. For det er faktisk første gang jeg høre om det kan være pga. stofskift man ikke kan tabe sig
Men jeg må lige til lægen. Men jeg ved hvad hendes svar er. Din kost er ikke god nok. Jamen altså jeg spiser da som før. Synes bare det går op og ikke ned i vægten.. Nu har jeg så holdt op med amme fordi jeg tænkte måske det var derfor. Nu er det 4 dage siden jeg holdt med amme hende. 
Ca 2 % af fødende kvinder får efterfølgende forbigående problemer med stofskiftet..
Det er bare ikke noget der bliver snakket om, jeg måtte google det flere dage i træk før jeg fandt nogle svar!!
Problemet er at ingen ved hvad forbigående er for det burde jo så regulerer sig selv igen men det gør det ikke hos alle, jeg skal i medicinsk behandling for det nu!!
jamen du skal bare presse på det gjorde jeg og skiftede læge fordi han slet ikke ville lytte, fik faktisk afvide at jeg skulle bare holde op med at spise for så ville jeg jo tabe mig..
har nu fået ny læge der idag har henvist mig til herlev sygehus til behandling så nu er der lys for enden af min tunnel....... Men det har taget rigtig hårdt på selvværd, selvtillid, parforhold og forholdet til andre mennesker generelt så kan 100 % sætte mig ind i din tankegang!!!
Tag en snak med din læge og hold humøret oppe hvis du kan!!
du får lige en krammer af en der ved hvordan du har det..
Anmeld