Lidt bange og nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Mai-pigen

NR3ønskebarn skriver:

Heysa, nu har jeg så lige en video med en kvinde som føder alene.. Den er faktisk MEGA beroligende ggg... Hun får det til at se så let ud

Håber det kan berolige dig lidt

http://www.youtube.com/watch?v=DoIiVszj1EU&feature=related

Så den faktisk lige idag på you tube, og tænkte hold da op.. Det var næsten for hurtigt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Dansker I Holland

Mai-pigen skriver:

Så den faktisk lige idag på you tube, og tænkte hold da op.. Det var næsten for hurtigt!!!

Hehe ja det er sq lidt for hurtigt Men til gengæld så er der jo ingen som ANER hvor længe hun har haft veer hihi...

Knus Sussie 28+3

Anmeld

26. august 2010

Mai-pigen

MariaE skriver:

Du er vist ret normal:-)

Fik jo også AKS første gang efter 45 timer og fødte selv andne gang..

Og hvor var det da den fedeste oplevelse i mit liv. Skal da aldrig have ks igen når man kan opleve sådan et mirakel selv at kunne gøre det. For mig blev det en vending i mit liv, hvor jeg ENDELIG kunne lægge mit AKS meget bag mig. Før det fyldte det min hverdag mere end jeg var klar over.

Ohg ja, udvidelses veerne gjorde sgu god nok møg naller, men da jeg endelig fik lov at presse synes jeg det var fedt at være med og ja, det gjorde OGSÅ naller, men veerne for mig var klart de værste.

Vil ikke sige det var piece og cake at få hende ud, men heller presse hende ud end at have veerne:-):-)

Og nej, skreg slet ikke....for mig var det bare en oplevelse jeg aldrig glemmer, smuk, skræmmende, ond og fantastisk på en gang og var skruk igen 1,5 time efter hun var født:-)

Der er flere end dig der siger at udvidelsesveerne er værre end preeseveerne, så det håber jeg også jeg syntes.. Selvom det jo nok er slemt nok! Ved heller ikke hvad der stikker mig de her dage, men angsten fylder godt nok en del, kan slet ikke se hvordan vores lille pus skal komme ud dernede...  Men selvfølgelig er det jo også angsten for det uvisse!!!

Anmeld

26. august 2010

Mai-pigen

bagger26 skriver:

Tror ikke du skal tage det med at hun skreg så meget til dig, der er nogle der bare samarbejder bedst med deres krop ved skrige/brøle osv.. Jeg selv brølede også som en sindsyg, men på den måde kunne jeg bedst kontrollere min krop, og jeg fik det bedste ud af mine presseveer ved at lyde som jeg ved ikke hvad hehe.. Sagde også selv lige da de kom ud "det er det værste jeg nogensinde har været udsat for." men kiggede ned på min datter og over på mmin kæreste og sagde "vi skal da have en mere ikke..." Så helt afskrækkende er det vel heller ikke...

Tror helt seriøst ikke du skal tænke for meget over det, fordi hvis du læser, hører og ser om fødsler diverse steder, så kan man vel ikke blive andet end nervøs og bange for hvad der skal ske.. Men veer er bare en mærkelig intens følelse, og det er svært at sætte sig ind i hvis man ikke har prøvet det, og derfor bliver man unødvendig nervøs.. Fordi når man først er i det, så skal man nok klare det....

Udvidelsesveerne er jeg med på, håber bare at presseveerne er knap så slemme, der er jo en del der siger at det er bedre, da man kan arbejde med der!! Og det er rigtigt at nogle råber/skriger.. Men det lød bare SÅ smertefuldt, hvilket det selvfølgelig også er.. Det er bare vildt når der kommer lyd på!!!!

Anmeld

26. august 2010

Mai-pigen

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det er sq lidt for hurtigt Men til gengæld så er der jo ingen som ANER hvor længe hun har haft veer hihi...

Knus Sussie 28+3

Nej, det har du ret i... Hun ser da ihvertfald trær ud...

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

Mai-pigen skriver:

Nej, det har du ret i... Hun ser da ihvertfald trær ud...

Ja hun ser dog også lidt overrasket ud, som om hun ikke aner hvad hun skal gøre med den lille ggg... f.eks da hun har presset baby ud LIGE før hun tager baby op af vandet Det ser ret sjovt ud hihi...

Anmeld

26. august 2010

Mai-pigen

NR3ønskebarn skriver:

Ja hun ser dog også lidt overrasket ud, som om hun ikke aner hvad hun skal gøre med den lille ggg... f.eks da hun har presset baby ud LIGE før hun tager baby op af vandet Det ser ret sjovt ud hihi...

Medmindre hun har ønsket denne fødsel, vil jeg nok sige at det må være et chok..

Anmeld

26. august 2010

klmf

Nøj, jeg var også ved at fortryde SÅ mange gange inden fødslen! Forestillede mig simpelthen alt muligt, men laligevel var det ikke til at forestille isg noget, når man ikke havde prøvet det før Jeg gik til fødselsfprberedelse og det var super. Gik fra at være å'h nej, jeg skal føde' til 'det kan jeg godt klare'. For mig var presseveerne ikke slemme, men alle fødsler er jo forskellige

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

26. august 2010

klmf

Nøj, jeg var også ved at fortryde SÅ mange gange inden fødslen! Forestillede mig simpelthen alt muligt, men laligevel var det ikke til at forestille isg noget, når man ikke havde prøvet det før Jeg gik til fødselsfprberedelse og det var super. Gik fra at være å'h nej, jeg skal føde' til 'det kan jeg godt klare'. For mig var presseveerne ikke slemme, men alle fødsler er jo forskellige

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

Mai-pigen skriver:

Medmindre hun har ønsket denne fødsel, vil jeg nok sige at det må være et chok..

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.