jeg skal tabe 10 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.480 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. juli 2008

Miam

...og jeg er allerede gået igang. Har tabt mig 2 kg siden onsdag ved at være inde på madlog.dk og køre efter en 1200kcal diæt.

Jeg skal tabe mig de 10 kg inden d. 1/10, for da skal jeg nemlig opereres i maven. De ser gerne at jeg taber mig inden, da man i første omgang taber sig på organerne, og det derfor er nemmere at "komme til" ved maveregionen. Derudover er det jo også bare lækkert at tabe sig ik? Og derfor har jeg altså sat det som et mål at det skal være inden d. 1/10.

Men jeg vil bare høre jer slanke-eksperter, om I har erfaring med at have en ugentlig "syndedag", da det ville gøre det lidt sjovere.

Knus Mia:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

Heidi B

Hej...

Jeg har lige været inde og tjekke madlog ud, og har tilmeldt mig... det ser spændende ud....
Tak for tipset!!!!:D
Vi kunne måske holde hinanden i ørerne, det hjælper som regel... :P

Jeg skal tabe mindst 12 kilo, så jeg kommer til at veje det samme som før jeg fødte Mikkel og Jeppe...

(H) Heidi

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

Miam skriver:

...og jeg er allerede gået igang. Har tabt mig 2 kg siden onsdag ved at være inde på madlog.dk og køre efter en 1200kcal diæt.

Jeg skal tabe mig de 10 kg inden d. 1/10, for da skal jeg nemlig opereres i maven. De ser gerne at jeg taber mig inden, da man i første omgang taber sig på organerne, og det derfor er nemmere at "komme til" ved maveregionen. Derudover er det jo også bare lækkert at tabe sig ik? Og derfor har jeg altså sat det som et mål at det skal være inden d. 1/10.

Men jeg vil bare høre jer slanke-eksperter, om I har erfaring med at have en ugentlig "syndedag", da det ville gøre det lidt sjovere.

Knus Mia:D

hvor skal du opereres henne?

min veninde har fået en gastronomisk bypass, og skulle tabe sig omkring 13 kilo.
hun fik nemlig udleveret en nupokur, så hun kunne powertabe sig hvis det ikke lykkedes for hende, men hun kom igennem det selv:D
nu har hun tabt sig omkring 60 kilo, og hun fik operationen i januar, hun er bare så smuk nu.

så jeg krydser fingre for dig! og glæd dig, for du bliver bare så glad for det!

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

12. juli 2008

Miam

Heidi Bakke skriver:

Hej...

Jeg har lige været inde og tjekke madlog ud, og har tilmeldt mig... det ser spændende ud....
Tak for tipset!!!!:D
Vi kunne måske holde hinanden i ørerne, det hjælper som regel... :P

Jeg skal tabe mindst 12 kilo, så jeg kommer til at veje det samme som før jeg fødte Mikkel og Jeppe...

(H) Heidi

Ja det det synes jeg er en god idé. Det med madloggen er en alletiders idé, men det kan også gi en dårlig samvittighed. Idag overskred jeg mine kcal med 163 :$ Ikke engang fordi jeg har spist usundt...har bare spist for meget af det he he he....fik pitabrød med kylling, masser af grønt og hjemmelavet kvarkdressing. Men sådan er det, det går nok. Iflg. madloggen må jeg få 1500 kcal hvis jeg skal tabe mig 1 kg/uge og jeg holder jo en en selvvalgt 1200 kcal diæt, så jeg skal nok tabe mig alligevel. Manden og mig skal ud og løbe på rulleskøjter om lidt. :D

Anmeld

12. juli 2008

Miam

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Miam skriver:[/småt][/f] ...og jeg er allerede gået igang. Har tabt mig 2 kg siden onsdag ved at være inde på madlog.dk og køre efter en 1200kcal diæt. Jeg skal tabe mig de 10 kg inden d. 1/10, for da skal jeg nemlig opereres i maven. De ser gerne at jeg taber mig inden, da man i første omgang taber sig på organerne, og det derfor er nemmere at "komme til" ved maveregionen. Derudover er det jo også bare lækkert at tabe sig ik? Og derfor har jeg altså sat det som et mål at det skal være inden d. 1/10. Men jeg vil bare høre jer slanke-eksperter, om I har erfaring med at have en ugentlig "syndedag", da det ville gøre det lidt sjovere. Knus Mia:D[/citat] hvor skal du opereres henne? min veninde har fået en gastronomisk bypass, og skulle tabe sig omkring 13 kilo. hun fik nemlig udleveret en nupokur, så hun kunne powertabe sig hvis det ikke lykkedes for hende, men hun kom igennem det selv:D nu har hun tabt sig omkring 60 kilo, og hun fik operationen i januar, hun er bare så smuk nu. så jeg krydser fingre for dig! og glæd dig, for du bliver bare så glad for det! [/citat] Hej Loggidut. Ja det er det, det hedder dog bare en "gastrisk bypass" :D Jeg glæder mig også, men er dog spændt på om jeg kan holde mine kiloer. Men så længe jeg holder diæten går det nok. Nupo bruger jeg faktisk ind imellem til at supplere, for det kan godt være lidt besværligt at tilberede mad når tiden er knap. For let's face it: at være sund kræver bare lidt mere tid og planlægning!!! Men jeg har indtil d. 1.10 så mon ikke det går uden hardcore nupo???

Anmeld

12. juli 2008

Miam

HOv forresten Loggidut: skal opereres på Hamlet.

Anmeld

12. juli 2008

Honningblomst

Hej...
Nej, jeg har ikke erfaringer med en syndedag...sund kost og stædighed og vilje, er min opskrift og på den måde har jeg tabt mange kilo.
Må jeg spørge hvor meget du skal tabe og så måske et af de dumme spørgsmål...men hvis du kan tabe 10kg, så kan du da også tabe 20, 30 kg osv osv osv...og så slipper du da for operation.:)
knus Eva

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

Eva skriver:

Hej...
Nej, jeg har ikke erfaringer med en syndedag...sund kost og stædighed og vilje, er min opskrift og på den måde har jeg tabt mange kilo.
Må jeg spørge hvor meget du skal tabe og så måske et af de dumme spørgsmål...men hvis du kan tabe 10kg, så kan du da også tabe 20, 30 kg osv osv osv...og så slipper du da for operation.:)
knus Eva

æh nej Eva, sådan fungere verden bare ikke for alle!
Jeg ved at for min veninde var det en ulig kamp...og uden hendes operation havde hun ikke levet længe!

så hurra for at overvægtige mennesker kan hjælpes på den her nye måde!
og forresten, så er sådan en operation ikke en nem løsning, der skal godt nok overdreven meget beslutning til!
og en livsomlægning til som man aldrig kan vende tilbage fra...så de mennesker der vælger den her løsning har ikke valgt den nemmeste løsning!

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

Miam skriver:

HOv forresten Loggidut: skal opereres på Hamlet.

hvor pokker ligger det?

det har jeg aldrig hørt om.:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.