Hvor tit dyrker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Mor til Frederic og Freya

lillespurv19 skriver:

Åh lyder bestemt ikke rart Men så er det vidunderligt du har en dejlig mand nu som forstår dig!

Kæmpe til dig!

Tror altid det vil være en del af den jeg er. 

Men syntes det er dejlig at vi stadig efter 9 år sammen opfører os som ny forelsket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

rasser32

bette skriver:

lige pt i denne graviditet højest 1 gang i ugen.

sidste graviditet konstant  

før jeg blev gravid flere gange om ugen. 

Sådan havde min kæreste det også da hun var gravid

Hun ville hele tiden

Anmeld

24. august 2010

B&J

Før gjorde vi det 3-4 om ugen nu bliver det kun til 1-2 gange om ugen.... for af være friske om morgen for vores er ikke bare 30minutter forstilling

Anmeld

27. august 2010

JustAnotherName

Der må virkelig være noget galt med mig !?! 

Under mine gravidteter har jeg været helt vildt horny.
Mit behov var ihvertfald større i dén periode, end min mands behov var.

Men nu hvor jeg har fået to små børn (knap 3 år, og en på 15 mdr.) er min lyst til sex blevet ret minimal. Og jo mindre sex jeg har, des mindre føler jeg et behov  ....Vi er simpelthen for trætte og bruger energien andre steder. Men vi elsker hinanden!!!
Og vi har faktisk også snakket om, at vi lige må blive bedre til, at "tage os sammen", da vi jo nyder det, når vi endelig får det gjort.

Jeg har stemt 1-2 gange om måneden.
Men det hænder da også at det bliver til et par gange mere!
Jeg kan dog ikke tælle med på uge-basis.

Så måske jeg burde gøre mere ud af at være KVINDE for min mand!

Anmeld

27. august 2010

Cris

Jeg er desværre ikke så frisk mere... Vores første barn sov rigtigt dårligt. Da han begyndt at sove som en sten hver nat, så havde jeg allerede vores nr2 i armene. Der var en overlapning periode, hvor begge to vågnede...     Og så var der en periode hvor begge to sov godt. Og så startede nat-heldeve igen... I en lang periode vågnede han hver eneste time. Så du kan måske godt forstille dig, at vores sex liv er meget afhængig af søvn... Man gider virkeligt ikke noget mambo, når man har været oppe hver eneste timer i flere uger! Så jeg kan sige, at vi dyrker sex, når vores børn sover godt! Ellers er jeg (og nogle gange VI, men min vågner ikke på den samme måde som jeg gør om natten) en zombi som falder i søvn i alt muligt stedder: midt i føtex, på vasketøjskurven, i bad osv osv 

Anmeld

27. august 2010

Sujan

i gennemsnit ca. 3 gange om ugen... selvfølgelig noglegange mindre i de travle perioder..

Men lige nu arbejder min kæreste i Sverige og arbejder 9 dage og er hjemme 5 dage.. så vi kan jo ikke være sammen de 9 dage han er afsted.. men tager revance når han er hjemme:-) Så bliver hver dag og nogle gange 2 gange om dagen.

Anmeld

2. september 2010

Heidi85

Før jeg blev gravid tja var det sådan at når vi havde lyst så gjore vi det lige meget hvor og hvornår. Men efter jeg er blevet gravid syntes jeg ikke jeg har den store lyst til sex så det sker måske en gang om mdr hvis det kan klare det.

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Uhh det godt nok forskelligt!

Før vi fik Lucas flere gange dagligt. efter vi fik Lucas hmm et par gange om ugen vil jeg tro. Nu jeg gravid igen og så det flere gange om måneden. Nogen gange kan det være hver dag andre gange kan der godt gå en til to uger i mellem.

Anmeld

2. september 2010

B&J

vi dyrker sex ca 2-3 gange om ugen

Anmeld

2. september 2010

biimse

Normalvis mindst én gang om dagen, de sidste to år, men de sidste ca. seks uger har det kun været ep par gange om ugen, fordi han har haft travlt på arbejdet, og han tit har arbejdet til langt ud på natten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.