Hvor tit dyrker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit har du sex med din partner?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.672 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. august 2010

michella88

Ja hvor tit dyrker i egentlig sex med jeres partner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

L-Mortil3

Før vi fik Liam, minimum hver anden dag, efter vi fik Liam en gang om ugen , nu jeg er gravid igen, et par gange i måneden, har slet ikke lyst og kan langt fra overskue det

Anmeld

23. august 2010

misslea

Det har alid passet fint med 2-3 gange om ugen (+ - )

Både før og under min graviditet!!!

I starten... var det selvfølgelig næmest flere gange dagligt, men nu har vi altså været sammen i snart 9 år, og så passer det os helt fint med nogle gange om ugen....

Anmeld

23. august 2010

michella88

Må ærligt erkende vores har været sløvt de sidste par år-

Vi gør det et par gange om måneden, men det var langt værre inden graviditeten og under den- Det var faktisk nærmest et mirakel jeg blev gravid, så lidt dyrkede vi sex- Men nu er det faktisk blevet bedre efter vi har fået vores datter, utroligt nok ;D

Anmeld

24. august 2010

rasser32

michella88 skriver:

Ja hvor tit dyrker i egentlig sex med jeres partner?

Vil sige ca 2-3 gange om ugen

Anmeld

24. august 2010

bette

lige pt i denne graviditet højest 1 gang i ugen.

sidste graviditet konstant  

før jeg blev gravid flere gange om ugen. 

Anmeld

24. august 2010

Koen.

Kan se at vi er lidt som kaniner i forhold til jer andre Her er det 5-7 gange om ugen!

Anmeld

24. august 2010

CarinaSB

Vi dyrker gerne sex 4-5 gange om ugen .. Og da jeg var gravid var det gerne hver dag og flere gange om dagen .. Jeg rendte rundt og var konstant liderlig .. Så jeg kunne finde på at vække manden om natten fordi at jeg ville have sex ..  Ikk fordi at han havde noget imod det .. Meeen han syntes godt nok det var de mest underlige tidspunkter jeg vækkede ham på ..

Anmeld

24. august 2010

rasser32

lillespurv19 skriver:

Kan se at vi er lidt som kaniner i forhold til jer andre Her er det 5-7 gange om ugen!

Griner højt er sgu da dejligt

Anmeld

24. august 2010

mullesmith2

har svaret 1 gang ugentligt, men det er nok mere 2 gange ugentligt eller 3- 4 gange hehe det er forskelligt, men det er lidt besværligt med den store tvillingemave, men vi gør et ihærdigt forsøg og det lykkedes også meget godt endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.