Hvor tit dyrker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Koen.

rasser32 skriver:

Griner højt er sgu da dejligt

Ja, klager sandelig ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Koen.

CarinaSD skriver:

Vi dyrker gerne sex 4-5 gange om ugen .. Og da jeg var gravid var det gerne hver dag og flere gange om dagen .. Jeg rendte rundt og var konstant liderlig .. Så jeg kunne finde på at vække manden om natten fordi at jeg ville have sex ..  Ikk fordi at han havde noget imod det .. Meeen han syntes godt nok det var de mest underlige tidspunkter jeg vækkede ham på ..

Anmeld

24. august 2010

rasser32

lillespurv19 skriver:

Ja, klager sandelig ikke

Kan jeg sgu godt forstå sss

Er super dejligt for jer syntes jeg

Anmeld

24. august 2010

rasser32

CarinaSD skriver:

Vi dyrker gerne sex 4-5 gange om ugen .. Og da jeg var gravid var det gerne hver dag og flere gange om dagen .. Jeg rendte rundt og var konstant liderlig .. Så jeg kunne finde på at vække manden om natten fordi at jeg ville have sex ..  Ikk fordi at han havde noget imod det .. Meeen han syntes godt nok det var de mest underlige tidspunkter jeg vækkede ham på ..

Sådan havde min kæreste det også

Kunne heller ikke få lov at sove

Anmeld

24. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Har stemt -årligt-...

Vi er gift på 8. år. Frederic bliver 2 år her om nogle dage og fra den dag han blev lavet og til nu har vi nok dyrket sex 3 gange. 1 gang er det blevet til indtil videre i år.

Men har været udsat for daglige overgreb fra 2½ - 6 år + en voldelig eks gennem 1 år der ikke kunne forstå jeg ikke vil/ kan dyrke sex. Hvad man ikke kan få det tager man, har ikke tal på de gange han har slået mig bevidstløs og så dyrket 'sex'..

Men har heldigvis en meget kærlig og forstående mand - så sex er ikke alt hjemme hos os. Det er mere de små daglige kys og søde sms'er - at holde i hånd - spille bræt spil - bare det at sidde tæt i sofa og slappe af mm.

Anmeld

24. august 2010

Koen.

Mor til Frederic skriver:

Har stemt -årligt-...

Vi er gift på 8. år. Frederic bliver 2 år her om nogle dage og fra den dag han blev lavet og til nu har vi nok dyrket sex 3 gange. 1 gang er det blevet til indtil videre i år.

Men har været udsat for daglige overgreb fra 2½ - 6 år + en voldelig eks gennem 1 år der ikke kunne forstå jeg ikke vil/ kan dyrke sex. Hvad man ikke kan få det tager man, har ikke tal på de gange han har slået mig bevidstløs og så dyrket 'sex'..

Men har heldigvis en meget kærlig og forstående mand - så sex er ikke alt hjemme hos os. Det er mere de små daglige kys og søde sms'er - at holde i hånd - spille bræt spil - bare det at sidde tæt i sofa og slappe af mm.

Åh lyder bestemt ikke rart Men så er det vidunderligt du har en dejlig mand nu som forstår dig!

Kæmpe til dig!

Anmeld

24. august 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Kan se at vi er lidt som kaniner i forhold til jer andre Her er det 5-7 gange om ugen!

hold kæft mand! hvor finder I tiden? tager det 10 sekunder eller hvad?

Anmeld

24. august 2010

Koen.

Zette skriver:

hold kæft mand! hvor finder I tiden? tager det 10 sekunder eller hvad?

hehe har du ikke set filmen "to ryk og en aflevering" Ej, nu er vi jo udstyret med en datter der sover godt om natten for det meste, så der er masser af tid

Anmeld

24. august 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

hehe har du ikke set filmen "to ryk og en aflevering" Ej, nu er vi jo udstyret med en datter der sover godt om natten for det meste, så der er masser af tid

armeeeeen altså

Anmeld

24. august 2010

LouiseNielsen

Godt nok meget meget forskelligt..... Men 1-3 gange i ugen! Den anden dag gjorde vi det 2 gange inden for 4 timer... Først i badet inden vi sku se film, og ja sørme ik også om vi så gjorde det da vi kom i seng..... Det tror jeg ikke er sket i meeeeeeeeeeeeeeeeeeget lang tid.

Er sku heller ikke altid jeg har lyst når vi går i gang, men jeg syntes det er synd for manden han skal straffes fordi jeg er træt. Så tager mig lyst, og når først vi er igang forstår jeg jo slet ikke at jeg overhovedet har kunne tænke jeg ikke gad... For fuck helvede hvor er det da bare skønherligt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.