graviditetsvægt - hvor meget tog i på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

sofie85

LouiseNielsen skriver:

Jeg tog 3 kg på.....

Arh hva? selve barnet vejer jo deromkring, så er der også fostervand, moderkage osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Tina2

1. gang tog jeg 25 kg på, og da min datter var 4 mdr havde jeg tabt 30 kg....

2. gang tog jeg 31 kg på, efter 9 uger havde jeg tabt de 22 kg og da min søn var 9½ mdr havde jeg tabt alle 31 kg...

Begge gange havde jeg tabt ca 14 kg en uge efter fødslen...

Denne gang er jeg pt på 21 kg og er i uge 37.....

Er normalvægtig når jeg ikke er gravid..... Ved ikke hvorfor jeg hiiiver til mig af kg når jeg er gravid :-( Heldigvis har de da været til at komme af med igen, så det håber jeg bestemt også de er nu 3. gang!!!!

Anmeld

23. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg tog 13 kg på. Efter fødsel havde jeg tabt de 10 kg og efter 6 mdr havde jeg tabt 21 i alt...

Anmeld

23. august 2010

LouiseNielsen

sofie85 skriver:

Arh hva? selve barnet vejer jo deromkring, så er der også fostervand, moderkage osv...

Jeps, men jeg tabte mig igennem graviditeten.... Dagen før jeg fødte vejede jeg lige præcis det mere end da jeg blev gravid!!

Anmeld

24. august 2010

CS

Jeg tog 19 kg på og nu 3 uger efter fødslen har jeg smidt 16 kg

Anmeld

24. august 2010

3xM

tog 20 kg på ved Marcus startvægt 48 kg  6 år siden 21 år

denne gang har jeg taget 4 kg på startvægt 57 kg iår 27 år

Anmeld

24. august 2010

bette

jeg tog 30kg på med den første og havde smidt de 25 inden jeg blev gravid her anden gang. og der bliver ca 3 år mellem dem.

denne gang har jeg taget 15 kg på indtil videre og er i uge 37  

Anmeld

24. august 2010

SpunkenJo

Stoppedemed at veje mig efter 17 kg....

Fødte 8 ugerfør tid, og vejede mig ikke de sidste par ugerop til fødslen... Av av av!
- jeg blir stooooor næste gang er jeg bange for!

Anmeld

24. august 2010

Mai-pigen

Jeg tog under min første graviditet 32 kg på, og kæmpede virkelig i snart 6 år med at få dem alle smidst, smed dog de første 16 på sygehuset! I denne graviditet har jeg taget 12 kg på indtil nu, så håber det bliver nemmere denne gang!

Anmeld

24. august 2010

saxa

Jeg tog lidt over 20kg på første gang og tabte de 13 en uge efter fødslen.. Resten.. Øhh.. Snakker vi ikke om Der er det gået meget op og ned med vægten.

Denne her gang har jeg indtil videre taget knap 8kg på og har fået en del vand i kroppen (dog slet ikke så meget som første gang, for det var vildt) - det er med 12 dage til termin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.