graviditetsvægt - hvor meget tog i på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.198 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Frk.S

Hejsa.

Jeg håber jo på at blive gravid inden for den nærmeste fremtid.

Selvom jeg glæder mig ustyrligt meget - og faktisk næsten ikke kan vente, begynder jeg jo at tænke lidt på ændringen af min krop.

Så jeg har kigget lidt på hvad andre har taget på under deres graviditet. Her kommer så et - måske lidt dumt - spørgsmål:

Når folk skriver hvad de har taget på under graviditet, mener de så fra de blev gravide til lige før fødsel? Eller er det hvor meget man har taget på EFTER at babyen er kommet til verden? (det gør jo trods alt en lille forskel)

Hvor meget tog i på under jeres graviditet? Og hvor hurtigt smed i det igen (såfremt i har smidt det)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Laulund87

Det er det man har taget på indtil lige før fødslen. 

Jeg tog 9 kg på, tabte 5 ved selve fødslen og en uge efter havde jeg tabt 13 kg i alt

Anmeld

23. august 2010

serinasmor

du bliver vejet lige før fødslen på fødegangen ...

jeg tog 20 kg på og de er væk igen

Anmeld

23. august 2010

LouiseNielsen

Jeg tog 3 kg på.....

Anmeld

23. august 2010

mortilfreja

Jeg tog 11 ½ kg på og de røg lynhurtigt af igen

Anmeld

23. august 2010

NoName

jeg tog 26 kg på...

det er en måned siden jeg fødte og har tabt 14 kg... synes det går liiidt langsomt...

Anmeld

23. august 2010

LRJ

Tog mellem 32-38 kg på en uge efter jeg fødte havde jeg tabt 17 kg, og nu 4,5 månede efter tabt 25 kg.. det går ALT for langsomt :/

Anmeld

23. august 2010

Banditten´s mor

Jeg tog ca 20 kg på under graviditeten. Jeg ved ikke hvad jeg vejede lige efter fødslen, men efter ca 5 måneder, havde jeg tabt det hele og lidt til. Jeg måtte spise igennem for ikke at blive for tynd, han var ved at æde mig op...

Anmeld

23. august 2010

Koen.

tog 26 kg på, efter 5 uger var de væk igen!

Anmeld

23. august 2010

Margorie

Tog 35 kg på.. 1 uge efter fødslen var 20kg væk.. Desværre tog jeg så på af at gå på barsel så nu vejer jeg det samme som lige før jeg fødte... Håber at jeg dennegang får smidt lortet- OG IKKE tar på af at være på barsel.. Ellers tar jeg sku bebse med til fitness!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.