graviditetsvægt - hvor meget tog i på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

MariaJ

Jeg tog 14 kg på og efter to uger havde jeg tabt 12. Tog desværre et par kilo på igen da jeg forfaldt totalt til chokoladespisning fordi jeg blev så sulten af at amme, men nu små fire måneder efter fødsel og to måneder efter at have droppet chokoladen til hverdag, mangler jeg bare 1kg i at nå min før-gravid vægt.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Svenne

Jeg tog 8 kilo på. Jeg vejede mig, da vi kom hjem fra sygehuset efter to dage og der havde jeg tabt 10 kilo!
Nu efter 4 måneder har jeg tabt ca. 15 kg. - og har gjort bestemt intet for det! Jeg spiser endda mere end før, fordi jeg bliver så sulten af at amme

Anmeld

23. august 2010

XXSS

serinasmor skriver:

du bliver vejet lige før fødslen på fødegangen ...

jeg tog 20 kg på og de er væk igen

Jeg blev nu ikke vejet før fødslen nogle af gangene - ikke på fødegangen i hvert fald...

Anmeld

23. august 2010

XXSS

Jeg tog 16-18 på begge ca. første gang havde jeg tabt 8 kg efter fødslen og denne gang kun 6 også selv en måned efter.. Så det er desværre ikke alle, hvor det bare ryger lige af! Min livmoder har også været meget lang tid om at trække sig sammen denne gang, da jeg har haft to fødsler næsten lige i træk (jan. 09 og juli 10)...

Første gang smed jeg først kg efter ammestop og brug af motion.

Anmeld

23. august 2010

michella88

21-23 kg og mangler stadig et par stykker, men var i forvejen lidt overvægtig ved start, så mangler i teorien stadig 15 for at være perfekt

Anmeld

23. august 2010

Mira0911

Tog 18 kg på....

Anmeld

23. august 2010

anmaj

Jeg var heldig kun at tage 12 kilo på.. ikke fordi jeg gjordee særligt meget for at undgå det. cyklede kun til arbejde i de 7 første mdr.

4 dage efter fødslen havde jeg tabt 14 kilo. så de var hurtigt af igen.

(det skal så dog siges at jeg har taget 6 kilo på under barslen med hyggespisning osv. ) så dem kæmper jeg med nu inden jeg skal tænke på næste...

Anmeld

23. august 2010

Fyn

Tog 18 kilo på - her 3 måneder efter er de smidt igen.

Jeg vejede mig før jeg blev gravid...

C.

Anmeld

23. august 2010

smokin

14 kg. De 10 på de sidste 6 uger

Anmeld

23. august 2010

Low

20 kg . Har dog tabt 10 men det er ikke nok synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.