Kan I mærke liv?? :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Malonde1985

karina pigen skriver:

jeg er snart i min 23 uge.. og jeg kan ik mærke noget, ik noget som jeg synes minder om de folk siger det mærkes som.. men det kommer nok.. har dog anskaffe mig sådan en hjertelyd ting såå der er masser af liv derinde.. hehe..

Okai det var da egentlig utrolig du ik kan mærke noget, men så er det da fantastisk at ha sådan en hjertelyds-måler.. Sådan en gad jeg egentlig også godt have.. Men bliver man så ik helt afhængig af at høre dens hjertelyd hele tiden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Malonde1985

Jeg mærker tydeligt baby-drengen derinde flere gange om dagen, og kæresten har nu også endelig mærket den lille.. Det kniber dog med datteren - der hvor han plejer at sparke, har jeg et ar fra jeg fik fjernet min blindtarm, så hun tør ik lægge hånden der, hvis nu der går hul på aret .. Så hun må nok vente lidt til han bliver større og begynder at sparke længere oppe

Anmeld

30. august 2010

Kats

Endelig endelig endelig endelig blev det min tur....
Nej hvor er det dejligt - fik lige sådan en helt serie af karatespark i går aftes da jeg sad og børstede tænder... Jamen hvor er det vildt!
Jeg blev bare så rørt... tænk engang... at sådan en lille størrelse kan bokse på maven.. og sige " jeg er lige her i din mave"
Ih altså ....
Så bekræftende!!

Knuser

Anmeld

30. august 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Okai det var da egentlig utrolig du ik kan mærke noget, men så er det da fantastisk at ha sådan en hjertelyds-måler.. Sådan en gad jeg egentlig også godt have.. Men bliver man så ik helt afhængig af at høre dens hjertelyd hele tiden??

jeg bruger den un når jeg bliver nervøs..

og tror jeg mærker liv men jeg er ik sikker på at det er .. jeg kan bare ik beskrive det med små bobler og små spark som i andre kan.. men kan mærke nogen men hvad det er ved jeg ik.. og har snakket med min jordmor om det og hun man helst skal men hvis man ik kan så kan man jo ik..

pludselig så er den der og så er jeg nok slet ik i tvivl og så har eg sikekrt uden at vide det kunne længere end troet..

så længe der er liv derinde er jeg rolig..hehe

men jeg synes jeg går glip af en masse for alle snakker om det hvor dejligt det er og hvor tættere knyttet man bliver men den lille derinde og det vil jeg jo så gerne oz føle.. såå

især efter som jeg har fået en depression, og alle tror det er det der skal til før jeg bliver glad  igen

Anmeld

30. august 2010

Malonde1985

karina pigen skriver:

jeg bruger den un når jeg bliver nervøs..

og tror jeg mærker liv men jeg er ik sikker på at det er .. jeg kan bare ik beskrive det med små bobler og små spark som i andre kan.. men kan mærke nogen men hvad det er ved jeg ik.. og har snakket med min jordmor om det og hun man helst skal men hvis man ik kan så kan man jo ik..

pludselig så er den der og så er jeg nok slet ik i tvivl og så har eg sikekrt uden at vide det kunne længere end troet..

så længe der er liv derinde er jeg rolig..hehe

men jeg synes jeg går glip af en masse for alle snakker om det hvor dejligt det er og hvor tættere knyttet man bliver men den lille derinde og det vil jeg jo så gerne oz føle.. såå

især efter som jeg har fået en depression, og alle tror det er det der skal til før jeg bliver glad  igen

Det skal nok komme - den bliver jo snart en stor bebs derinde, pladsen bliver mindre og så skal du i hvert fald nok komme til at mærke den.. Smiler.. Men kan godt forstå du føler dig lidt udenfor, men kan det måske være fordi du har en foranliggende livmoder? Synes bare jeg havde læst et sted at hvis man havde det, kunne den være i vejen for at mærke den lille altså indtil man kommer lidt længere hen.. Ved ikke om det kan være det, men så længe din sundhedsplejerske siger alt er fint, og du hører hjertelyd er det jo som det skal være . Og måske mærker du jo den allerede, men som du siger er du lidt i tvivl om det er sparkene du kan mærke.. Min første graviditet havde jeg absolut ingen idé om hvad og hvordan jeg skulle mærke den lille derinde.. Mærkede først rigtigt noget til den i 20. uge.. Nu her 2. gang ved jeg hvad jeg mærker, og da vidste jeg det allerede fra 14. uge - de boblende fornemmelser.

Ved du hvad det er der gemmer sig derinde?? En dreng el pige??

Anmeld

30. august 2010

Malonde1985

Åh så lige under dit foto at det er en dreng  samme har jeg i maven

Anmeld

31. august 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Det skal nok komme - den bliver jo snart en stor bebs derinde, pladsen bliver mindre og så skal du i hvert fald nok komme til at mærke den.. Smiler.. Men kan godt forstå du føler dig lidt udenfor, men kan det måske være fordi du har en foranliggende livmoder? Synes bare jeg havde læst et sted at hvis man havde det, kunne den være i vejen for at mærke den lille altså indtil man kommer lidt længere hen.. Ved ikke om det kan være det, men så længe din sundhedsplejerske siger alt er fint, og du hører hjertelyd er det jo som det skal være . Og måske mærker du jo den allerede, men som du siger er du lidt i tvivl om det er sparkene du kan mærke.. Min første graviditet havde jeg absolut ingen idé om hvad og hvordan jeg skulle mærke den lille derinde.. Mærkede først rigtigt noget til den i 20. uge.. Nu her 2. gang ved jeg hvad jeg mærker, og da vidste jeg det allerede fra 14. uge - de boblende fornemmelser.

Ved du hvad det er der gemmer sig derinde?? En dreng el pige??

hehe.. min moderkage ligger oppe, så den har ingen betydning for det.. tror det mig der ikk ved om det er det eller ej men det er det sikkert..

jaa vi venter en dreng, jeg fik lavet en moderkagebiosi, så vi fik svaret rimelig tidligt deeeeligt

Anmeld

31. august 2010

Kit

Jeg er også med på vognen her.

Kunne i 17. uge mærke bobler i et par dage, men det blev hurtigt til bløde puf. I 18. uge kunne manden så mærke noget uden på. Det er så dejligt.

Kit

18+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.