Kan I mærke liv?? :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Malonde1985

Åååh jeg kan nu mere og mere tydeligt mærke den lille derinde   sad lige og læste et indlæg, og så begyndte den lille at sparke lidt, så lagde min hånd på maven og kan nu mærke de små puf udenpå maven (self ik så tydeligt, men de er der)! Åh er så hyggeligt

Hvad med jer andre?? Iiii I skal glæde jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Multebær

Det lyder rigtig hyggeligt - jeg er ligeså langt henne som dig Malonde men kan ikke rigtig mærke noget endnu. Måske fordi det er mit første barn

Anmeld

23. august 2010

Lene76

jeg har nu ca i 1 uge ku mæsle alle bobblerne....og jeg er ret sikker på at det ik er mine tarme men ok det er osse nr 3 

Ja det er enormt hyggeligt, og efter man har født er det bare så mærkeligt for man er bare helt "tom" og maven er rolig..... det er så mystisk.

Lene 14+4

Anmeld

23. august 2010

Kats

Jeg har også en del "bobler" - men tænker nu mest at det er tarmene der "larmer lidt"
- især da fordøjelsen måske er lidt anderledes pga jern etc...

Hm... ville så gerne mærke et "spark" Det ville være skønt at prøve...¨og super bekræftende

Men tror ikke rigtig at jeg har mærket noget endnu..  Så glæder mig meget til at se baby til scanningen næste uge!!

18+6.... 

Anmeld

23. august 2010

PeruBaby

Jeg er også en af de heldige, der har mærket bebsen. Men mest udenpå maven når jeg lægger mine hænder ned om maven. Første gang min mand og jeg mærkede den var i sidste weekend... og i løbet af ugen synes jeg at bebsen har været meget stille, så jeg var begyndt at blive lidt bekymret. Men i går aftes - efter at vi havde spillet ludo med min mands to børn og havde fået brugt lattermusklerne kraftigt - var der ingen tvivl om at bebsen havde det fint. Der var god aktivitet i maven

Anmeld

23. august 2010

PeruBaby

PeruBaby skriver:

Jeg er også en af de heldige, der har mærket bebsen. Men mest udenpå maven når jeg lægger mine hænder ned om maven. Første gang min mand og jeg mærkede den var i sidste weekend... og i løbet af ugen synes jeg at bebsen har været meget stille, så jeg var begyndt at blive lidt bekymret. Men i går aftes - efter at vi havde spillet ludo med min mands to børn og havde fået brugt lattermusklerne kraftigt - var der ingen tvivl om at bebsen havde det fint. Der var god aktivitet i maven

Hilsen Christina 18+0

Anmeld

23. august 2010

piadas

Jeg er også så småt begyndt at mærke liv. Jeg kan endnu ikke mærke deciderede spark, men kan sagtens mærke, hvis den lige roterer lidt rundt - specielt når jeg ligger på ryggen!

Det er mit 3. barn, og jeg var faktisk lidt bekymret for om der nu er liv derinde, fordi jeg mærkede liv meget tidligt (uge 14-15 stykker) med de andre to, og jeg har gået og ventet og ventet denne gang. Jeg vejer endda ca. 15 kg. mindre, end jeg gjorde ved de andre to, så der må jo være mindre "polstring", den skal sparke igennem!

Heldigvis hørte jeg den fineste hjertelyd i torsdags hos jordemoderen, og det fik mig til at falde til ro, men jeg glæder mig da HELT vildt, til man rigtig kan mærke sparkene og se bevægelserne uden på maven!

Knus Pia 16+6

Anmeld

24. august 2010

Moaaar <3

Jeg er 16+ , og kan ikke mærke noget. Min jordmor sagde det var ligemeget om du var 1gangs fødende eller 2/3/4/5/6/ fødende. Hun mente man omkring uge 17 vil kunne mærke det.

Håber jeg kommer til at mærke bevægelser i maven

Anmeld

24. august 2010

Malonde1985

Æblekage skriver:

Jeg er 16+ , og kan ikke mærke noget. Min jordmor sagde det var ligemeget om du var 1gangs fødende eller 2/3/4/5/6/ fødende. Hun mente man omkring uge 17 vil kunne mærke det.

Håber jeg kommer til at mærke bevægelser i maven

Lige pludselig kommer det   ved ik om man mærker det før ved flergangsfødsler, men man er vel i hvert fald mere opmærksom på hvorn de forskellige ting føles, og hvad det er.

Anmeld

24. august 2010

Malonde1985

Multebær skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt - jeg er ligeså langt henne som dig Malonde men kan ikke rigtig mærke noget endnu. Måske fordi det er mit første barn

Ja måske, men du må også snart kunne mærke den bette  har du prøvet at lægge dig på ryggen og slappe helt af?? Ligeså snart jeg sætter mig eller lægger mig ned, så går der ik længe før der kommer små puf .. Men mener at med min første der mærkede jeg det først omkring 18-19 uge, så det skal nok komme! Og før vi ved af det, så føles det som om de er ved at bore sig ud igennem maveskindet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.