Hva laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2008

Rasmine

Hold da op, Helle... Det var da pænt af købmanden at stikke dig kaffe for det. Og ha' en rigtig go weekend, med hunde, hår, tidlige morgener og hva har vi. Vi skal rydde op i kælderen, og på Revas med det. -Christ, det gider man nok ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Helle30

Mebach skriver:

Vi skal rydde op i kælderen, og på Revas med det.
-Christ, det gider man nok ikke.

- Nopes! Men når man ser, hvor meget dejlig plads og orden, det giver, så undres man over, at man tidligere ikke gad....

Giver det mening?(H)

Anmeld

11. juli 2008

Rasmine

Hmm...nja...joe...ok så, det gør det vel.
Indrømmet, det er jo heller ikke så slemt når først man er kommet igang.

Det er det samme, når man skal have styr på dyngerne af papir, fra kommune og etc. HADER det, men det er en fantastisk følelse når man er færdig.

Svarer vel til at løbe en marathon, og overhovedet komme i mål.
:D

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] og jeg er ved at se [grøn]The mist..[/grøn]..ark den er for klam, lige nu er den på pause, jeg kan simpelthen ikke æde mig igennem den på en gang!:'([/citat] har jeg også set.... synes den er totalt overdrevet selvom jeg normalt elsker den slags film:P Jannie [/citat] hmmm, ja Heaven, der har du ret, mega overdreven, men for fanden, det klammeste er dog slutningen...så kommer den sande mester godt nok op i Stephen king...for satan jeg kan blive så vred af og til når jeg ser hans film, eller læser hans bøger!

Anmeld

12. juli 2008

Lise

Har netop smækket røwen i sofaen efter en lang dag på farten. Vi forlod villaen på bjerget (Toscana) kl 10 i formiddags, kørte kø-kørsel til Bologna - Chr's bror kunne vejen meget bedre end gps-maskinen, hvilket endte med at koste os 50 ekstra kilometer med sulten/træt barn i autostol. YESSIR!!! >( Hold kæft hvor jeg skældte ud inde i vores bil!!! Så fløj vi i et par timer, og da vi ankom til Kbh tog jeg taxa hjem for at hente bil for at hente Chr, Simon og farfar i lufthavnen. Så var de der ikke der hvor vi havde aftalt, og Chr's mobi var slukket. Jeg stormede lufthavnen rundt flere gange, før de kom ud og mødte mig i terminalen. Så havde det kraftedme taget 1½ time at få bagagen udleveret. Nå, ind i bilen med dem alle, og så gik turen til Nordsjælland for at aflevere farfar. Tilbage mod Kbh for at købe junk til vores aftensmad - mens Chr er inde og købe ringer de for bagageservice og spørger om vi har glemt et stk bagage til Simon Højslet Lunøe. Så Chr. den idiot - så har han glemt at tage Simons bagage med hjem... :)) nå vi kørte hjem og åd vors klamme burgere, og nu skal det meget glade overtrætte barn puttes i seng... Og imorgen skal Chr i lufthavnen og hente Simons bagage... Lise - back in the d-d-dk (det skal synges)

Anmeld

12. juli 2008

ivfmarie

Lise skriver:

...Så Chr. den idiot - så har han glemt at tage Simons bagage med hjem... :)) nå vi kørte hjem og åd vors klamme burgere, og nu skal det meget glade overtrætte barn puttes i seng... Og imorgen skal Chr i lufthavnen og hente Simons bagage...

Lise - back in the d-d-dk (det skal synges)

Såså... husk nu det er kommende Hr Lise du snakker om :P

Fedt at have dig back in the d-d-dk, der var lissom lidt tomrum uden dig (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.