Har netop smækket røwen i sofaen efter en lang dag på farten. Vi forlod villaen på bjerget (Toscana) kl 10 i formiddags, kørte kø-kørsel til Bologna - Chr's bror kunne vejen meget bedre end gps-maskinen, hvilket endte med at koste os 50 ekstra kilometer med sulten/træt barn i autostol. YESSIR!!! >( Hold kæft hvor jeg skældte ud inde i vores bil!!! Så fløj vi i et par timer, og da vi ankom til Kbh tog jeg taxa hjem for at hente bil for at hente Chr, Simon og farfar i lufthavnen. Så var de der ikke der hvor vi havde aftalt, og Chr's mobi var slukket. Jeg stormede lufthavnen rundt flere gange, før de kom ud og mødte mig i terminalen. Så havde det kraftedme taget 1½ time at få bagagen udleveret. Nå, ind i bilen med dem alle, og så gik turen til Nordsjælland for at aflevere farfar. Tilbage mod Kbh for at købe junk til vores aftensmad - mens Chr er inde og købe ringer de for bagageservice og spørger om vi har glemt et stk bagage til Simon Højslet Lunøe. Så Chr. den idiot - så har han glemt at tage Simons bagage med hjem... :)) nå vi kørte hjem og åd vors klamme burgere, og nu skal det meget glade overtrætte barn puttes i seng... Og imorgen skal Chr i lufthavnen og hente Simons bagage...
Lise - back in the d-d-dk (det skal synges)
Anmeld