Jeg drikker varfeprøver fra i søndags, hvor jeg fandt 8 pakker pølser, der var skredet i dato for min lokale købmand. Jeg ville faktisk bare gøre opmærksom på det, - for at ikke én eller anden wannabeamerikaner skulle lægge sag an, men så fik jeg faktisk en pose kaffe for det...
Nå, lige nu sidder jeg (som så ofte før) og prøver at overtale mig selv til at gå i seng.
Miss Sophy fandt det nødvendigt at være frisk til at stå op kl. 05hundrede i morges, så det måtte menigmor jo rette ind efter. Nu er Miss Sophy krøbet til køjs, og selvom jeg godt ved, hun straffer med tidlig stroppetur til køkkenet i morgen, så kan jeg alligevel ikke lade være med at flyde lidt foran puteren.
Desuden venter jeg på, at Nixons søster og niece skal dukke op for at blive passet hér de næste par dage. Det er et par såååå skønne labradamer, som til hverdag bor hos min mands bror. De er som regel hos os, når han skal ét eller andet. Så weekenden over har vi tre sorte labrabanditter til at sætte gang (og hundehår>(:S:D) i huset.
Jeg har haft Nixon til dyrlæge i dag til den årlige vaccination. Han vejer s... 30,5 kg. så nu skal vi til at trække ham noget i foder.
Eller også skulle vi blive bedre til at tage ham med ud på gå og cykelture. Han har jo rigelig plads til at motionere sig selv, men han ville elske nogle ture med os - og vi ville have godt af det.
- Og hvad laver jeg mere? Prøver at få styr på Sofies fødselsdagsfest på mandag. Nu skal hun desværre hos nr. 2 gæstedp, da den forrige skal have ferie i næste uge - og den originale stadig er sygemeldt (fordi hun løftede forkert på Sofie:$).
Er super glad for, jeg ikke har et barn, der panikker over nye mennesker. Nå - ny gæsteplejer eller ej - hun skal have en sød (og sund - Birgitte:P) lagkage med. Vi har en kvart million meget modne, sorte, søde kirsebær på vores træer nu. De ryger både i kagen og i glasuren. - Desuden bager jeg selv bundene. Så kan jeg selv regulere sukkeret. Så længe der er æg nok i, så bliver det noget, der ligner en lagkagebund.
Nåda Bacon.. Du startede s'gu selv - og nu har jeg skrevet mig selv træt. Tror jeg vil lade manden ligge på sofaen. Så kan han tage imod de to sorte energibomber. Selv orker jeg kun at ønske alle jer skønne tøser godnat (H) - blev der sagt!
Anmeld