BabyStella! skriver:
Min datter på 11 mdr. er meget slemt forkølet nu, og kan dårlig nok sove. Hun vil så gerne ha´ sin sut, men må spytte den ud igen fordi hun ikke kan trætte vejret gennem næsten.
Jeg suger hendes næse flere gange daglig - hun har været syg i 3 dage nu. Hendes feber er ikke faldet, så vi skal lige til lægen et smut idag.
I nat var det værst - hun sov kun et kvarter ad gangen og skreg/græd i en halv time, sov igen i et kvarter og osv. Jeg var simpelthen så træt - fik oz kun et par timers søvn sidste nat og et par timers lur om dagen. Så jeg brød simpelthen sammen! Jeg råbte af hende, hvad jeg skulle gøre. Manden var der oz og skældte mig ud for at snakke så grimt til hende og så blev jeg jo endnu mere sur...
Det var bare af helvede til i nat. Endelig sov hun et par timer fra kl. 4.00 af. Nu sidder hun og leger på gulvet og prøver og få alt min vrede, flovhed og frustration ud her, istedet for at det skal gå ud over hende eller manden.
Han var bare så god i nat. Min datter sov hos mig, og manden sad i stuen, men kom ind hver gang, hun græd og fik hende trøstet -det kunne jeg ikke? Det var der jeg brød sammen - jeg føler mig som så dårlig en mor. Jeg har så meget lyst til og lade hende blive liggende om morgenen, og lægge hende tidligere i seng om aftenen. Kan blive så træt af hende! Det er det, jeg skammer mig over
Ville ikke noget specielt med dette - bare lukke en masse frustationer nu. Tak fordi du gad og "høre" på mig 
Søde, det er bare så hårdt, når de ikke vil sove - hverken om dagen eller om natten
Og man er bare træt, træt, træt helt ind til benet! Jeg ville ønske at jeg havde et mirakelråd at give, men....øv! Kender det bare alt for godt. Vi gennemgår også en snotperiode lige pt - og føj hvor kan verden være fæl, når man ikke får sovet.
Jeg prøver altid at minde mig selv om at det jo blot er en fase og ikke varer ved for altid. På et eller andet tidspunkt VIL ungen sove
Og de gør det jo ikke for at irritere, de er jo selv lige så ulykkelige.
De kære unger kan virkelig bringe det værste frem i een - men de kan sandelig også bringe det bedste frem. Jeg tror de fleste mødre flipper en gang i mellem - og dem som ikke gør indrømmer det jo nok bare ikke 
Håber virkelig snart at din lille pige bliver rask
Knus og tanker herfra