Zette skriver:
Karina, nu drøner jeg altså i seng... ellers så bliver prinsessen meget utilfreds med at have en træt mor imorgen... 
Årh ja, du lige amok med indlæg dér! 
Men det er bestemt værdsat! Og sæt dig lige til rette for her kommer en bette up-date...
Jeg kørte i Babysam og lejede en pumpe og købte også et flaskesæt til pumpen.
Da jeg kommer hjem, ser jeg, at der er hul i posen med flaske, slange osv. Men hullet er ikke så stort, at flasken kunne komme ud, så jeg tænkte ikke mere over det. Jeg vasker og koger sættet og så er det klar til brug. Får først mulighed for at bruge det idag og idet jeg sidder med babsen fremme og det hele klart, går det op for mig, at der mangler noget. En lille bitte plastik-dimmer, der skal sidde mellem slangen og maskinen. PISOGLORT!! Så jeg kunne ikke komme videre.
Hold nu op, hvor var jeg rasende!
Så har de solgt mig et sæt, hvor de har haft pillet dimmeren ud. (Jeg er godt klar over, at det var tilfældigt, at det var mig, der fik den - altså ingen personlig forfølgelse dér!
)
Og selvfølgelig var det 20 min. efter lukketid lørdag, så jeg kunne bare sidde dér og glo... Tsk!
Jeg tropper op mandag og enten forlanger et nyt sæt, samt pengene tilbage for de tabte leje-dage, hvis jeg bestemmer mig for fortsætte lejen af maskinen.
Og så havde jeg købt en brik Allomin. Den ville jeg lige øve flaske-tid med Albert, nu hvor jeg ikke fik monster-malket. Han ÅD 2x50 ml. uden problemer.
Der går nogle timer og jeg konkluderer, at den mælke-allergi, de mente han havde på Neo bare var en fejl, for dér gylpede han det hele op et kvarters tid efter.
Men så går det løs og han gylper løs. Udover sig selv, mig, sofaen, gulvet, en masse stofbleer. Jeg bliver nødt til at bade ham - og han skriger hele badet igennem; han plejer at elske badet. Så han må have det rigtigt skidt.
Han får tørt og rent tøj på og der går en halv time og så går det løs igen.
Stakkels Bønne. Allergien er vist god nok...
Nu ligger han på sin dyne på sofaen ved siden af mig i sin ble. Jeg har ikke turde gå i seng, førend han stoppede med at vold-gylpe. Det er han holdt op med nu - gudskelov!
Så nu kan vi komme i seng.