Forventning om køn, ved MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

oo

Anonym skriver:

Jeg har før læst indlæg, hvor folk er blevet så ulykkelige efter at de har fået kønnet at vide, fordi det ikke blev det de ønskede, og sårere et sted mit hjerte, ja et sundt barn må da være vigtigste og synes jo et sted man bare skal være lykkelig for at blive velsignet med det mirakel det er at få børn, jeg er personligt fløjtende om det er det ene eller andet, bliver lige lykkelig om det er en dreng eller pige, håber bare barnet er sundt og rask

har i været til MD scanningen ?

jamen jeg er SÅ enig!

Ja vi var til MD scanningen i maj og vi var hunderæde for resultaterne. kønnet har vi aldrig haft lyst til at vide på forhånd, det var vi enige om helt fra starten af projekt baby. Der er jo så mange ting man kan få at vide til MD scanningen som ikke er rare og det var der vores fokus var, så da vi gik derfra med beskeden om, at vi ventede et sundt og raskt barn, der fulgte sin vækstkurve til punkt og prikke, var vi helt høje af lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jamen jeg er SÅ enig!

Ja vi var til MD scanningen i maj og vi var hunderæde for resultaterne. kønnet har vi aldrig haft lyst til at vide på forhånd, det var vi enige om helt fra starten af projekt baby. Der er jo så mange ting man kan få at vide til MD scanningen som ikke er rare og det var der vores fokus var, så da vi gik derfra med beskeden om, at vi ventede et sundt og raskt barn, der fulgte sin vækstkurve til punkt og prikke, var vi helt høje af lykke

Åh hvor er jeg super glad for at høre det, håber selv at det hele bliver et lige så godt resulatat når jeg skal til MD scanningen, men skal lige til nakkefold først, som jo er lige rundt om hjørnet, så håber jo alt er godt der, og vi igen får set hjerteblink, er helt specielt synes jeg

hvor hurtigt havde i svar på om alt var godt, var det efter scanningen, eller måtte i vente et par dage før alle resultater kom ?

Anmeld

20. august 2010

oo

Anonym skriver:

Åh hvor er jeg super glad for at høre det, håber selv at det hele bliver et lige så godt resulatat når jeg skal til MD scanningen, men skal lige til nakkefold først, som jo er lige rundt om hjørnet, så håber jo alt er godt der, og vi igen får set hjerteblink, er helt specielt synes jeg

hvor hurtigt havde i svar på om alt var godt, var det efter scanningen, eller måtte i vente et par dage før alle resultater kom ?

det var lige efter både ved NF og MD. Som regel er de rigtige gode til at forklare imens de scanner også og siger at tingene ser rigtige ud osv., så man har ro på. men ellers så når scanningen er slut, så kører de alle data ind i computeren og så fortæller de lidt mere uddybende omkring resultaterne det ville være ganske skrækkeligt at skulle gå og vente på de resultater!! jeg  for at I får en rigtig dejlig oplevelse ved begge scanninger!

Anmeld

20. august 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

det var lige efter både ved NF og MD. Som regel er de rigtige gode til at forklare imens de scanner også og siger at tingene ser rigtige ud osv., så man har ro på. men ellers så når scanningen er slut, så kører de alle data ind i computeren og så fortæller de lidt mere uddybende omkring resultaterne det ville være ganske skrækkeligt at skulle gå og vente på de resultater!! jeg  for at I får en rigtig dejlig oplevelse ved begge scanninger!

Tusind tak

Jeg er sikker på det bliver spændende, har jo allerede været til et par scanninger, og synes jo det er helt fantastisk, at se ens lille spire ligge derinde og gemme sig

Anmeld

20. august 2010

SiLiMiMa

der hvor vi blev scannet tilbød de selv at kigge efter... og så sagde vi da ja tak

men havde de nu sagt, det gør vi af princip ikke her, så var jeg ikke blevet sur eller noget, men bare sagt ok. Jeg havde nok ikke engang spurgt hvis de ikke selv havde bragt det på bane.

Men synes da det er dejligt at de ville give os den "service", som jeg faktisk mener, det er!

heise

Anmeld

20. august 2010

N&J

Anonym skriver:

En trels oplevelse, og i sådanne tilfælde ville jeg synes det var helt fint, og at de så feks gav tid til lidt ekstra scanning, men ja det vidste du så ik man kunne, hvilket var rigtig ærgeligt, men i langt de fleste tilfælde er det jo mere fordi folk er utålmodige, og ved muligheden er der

Ved feks en i lidt længere ude i familien, fik en scanning hver uge hele graviditeten igennem, da hun ventede den 4 da den 3 døde, så vidt jeg ved blev hun født, og blev født for tidligt, og døde kort efter fødslen. I sådanne tilfælde syne sjeg jo også det er helt i orden at bruge de ekstra ressoucer på at forældrene kan føle sig trygge og bedre tilpas

Ja, der er jo netop nogle kvinder som har en forhistorie der gør at de bør få ekstra skanninger.. det var da godt nok også en sørgelig historie.. 

Men selvfølgelig handler skanningen om barnet er rask og udvikler sig som det skal..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.