Ja bringer lige et emne op, og ved ikke hvordan det bliver modtaget, derfor anonym, også derfor man kan svare anonymt, håber dog folk vil bevare den gode tone alligevel 
Here goes, jeg har tænkt en del over, nu hvor det er SÅ populært at vide kønnet på barnet, indne det bliver født, om man egentlig kan tillade sig at forvente svar ved MD scanningen, jeg ved mange gør det, og mange ved scanningen ikke får fordi personalet enten ikke vil kigge efter det, eller sige det, hvis det er.
Jeg tænker lidt, hvis det er så vigtigt for en, hvorfor så ikek betale sig fra det, istedet for at forvente det til en MD scanning, hvor det måske kan være svært at se, da det jo er ultralyd, men også fordi, jeg tænker, det vigtigste må vel være at se det man reelt skal se ved MD scanningen, netop om barnet er som det være 
Min holdning er netop som givet udtryk, at scanningen er til for netop at se Misdannelser, og at barnets sundhed er i første række, synes at hvis man er så interesseret i kønnet, må man få lavet en kønsscanning (selvfølgelig skal det ik være sådan at hvis de tilfældigvis ser det, at man ikke evt kan få det at vide, men tja man vil måske alligevel gerne være helt sikker, feks med en desideret kønsscanning)
Det er ikke for at genere nogen, kun min personlige holdning, og har respekt for at andre har en anden holdning 
Kom frisk med jeres meninger