Smækbukser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

De er bare vildt fede alle deres mønstre, lavede lige ballon bukser til niecen i fødselsdagsgave også fra dem af, og de var bare et stort hit... Og så elsker jeg at du selv kan modeludvikle fra dem af også... såå fedt

ja syntes også det er monster fedt.. vil også gerne ha ballon bukse mynsteret.. men syntes ikke lige jeg har 200 kr til 3 mønstre for ja der skal jo også stof til hehe..

men alligevel så er det jo også fedt at børnene kan få noget på som ingen andre børn har..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja syntes også det er monster fedt.. vil også gerne ha ballon bukse mynsteret.. men syntes ikke lige jeg har 200 kr til 3 mønstre for ja der skal jo også stof til hehe..

men alligevel så er det jo også fedt at børnene kan få noget på som ingen andre børn har..

Lige præcis... Altså jeg producere bare noget nu, og så smider jeg det op når der er en stak at sælge af... Nu fik jeg lige leget med easy mønstrene uden problemer, så nu bliver der sat lidt til salg efterhånden som tiden går, og de forskellige ting bliver lavet

Anmeld

22. august 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Lige præcis... Altså jeg producere bare noget nu, og så smider jeg det op når der er en stak at sælge af... Nu fik jeg lige leget med easy mønstrene uden problemer, så nu bliver der sat lidt til salg efterhånden som tiden går, og de forskellige ting bliver lavet

jamen det kan man jo også lige så godt...

min nabo hun skal også ha en lille pige..

og de har kun drenge tøj så tror måske hun også kunne være intressert hehe.. og hun er nemlig ikke kreativ..

Anmeld

22. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

jamen det kan man jo også lige så godt...

min nabo hun skal også ha en lille pige..

og de har kun drenge tøj så tror måske hun også kunne være intressert hehe.. og hun er nemlig ikke kreativ..

Nåå, jamen vi starter bare en produktion, så skal hun nok få masser at vælge mellem, Jeg smider flere designs op efterhånden som de kommer ud af maskinen

Anmeld

22. august 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Nåå, jamen vi starter bare en produktion, så skal hun nok få masser at vælge mellem, Jeg smider flere designs op efterhånden som de kommer ud af maskinen

det lyder godt... glæder jeg mig til at se...

nå nu må jeg helelr tag emig af aftensmaden... hehe

Anmeld

22. august 2010

millesofie

jeg ville da sagens kunne give min dreng dem der på

med en lækker grøn eller mørkeblå bluse indenunder så ville han da bare være så smart

hvor er de bare søde

Anmeld

22. august 2010

sarahb

synes de er meget tøset selve modellen, så min søn kom ikke i et par

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.