Smækbukser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.550 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. august 2010

VIPpigen

Så blev der lige tilføjet et par smækbukser, så nu tror jeg, jeg har forstået det mest principielle ved at lave spencer kjoler, og smækbukser.

Skal dog lige høre ville i give en dreng dem på, hvis nu foret er en anden farve?? tænker mere om selve fløjlen kan bruges til drengetøj, eller om det også kun er til prinsesserne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

L.J.L

Så blev der lige tilføjet et par smækbukser, så nu tror jeg, jeg har forstået det mest principielle ved at lave spencer kjoler, og smækbukser.

Skal dog lige høre ville i give en dreng dem på, hvis nu foret er en anden farve?? tænker mere om selve fløjlen kan bruges til drengetøj, eller om det også kun er til prinsesserne

hvis det var nogle andre farver, og et andet mønster, eks. biler, så ville jeg helt klart give min søn dem på, også selvom det er fløjl Synes de er super fine dem du har lavet.

Anmeld

19. august 2010

VIPpigen

linselouise skriver:

hvis det var nogle andre farver, og et andet mønster, eks. biler, så ville jeg helt klart give min søn dem på, også selvom det er fløjl Synes de er super fine dem du har lavet.

Ja, ligesom også min tanke... hihi. Altså den grønne er flot, men så kommer der lige lilla og røde blomster ind, og der jeg er i tvivl om det var noget drenge kunne gå i...  Men tak for komplimenten (staves)

Anmeld

19. august 2010

Sabrina2014

Synes nu mest de passer til en pige, også med blomsterne, og farverne på blomsterne

Anmeld

19. august 2010

Lone Jakobsen

jeg skal lige forstå det rigtigt, vil du bare udskifte det inderste stof, men beholde det yderste?

Anmeld

19. august 2010

VIPpigen

nutche skriver:

jeg skal lige forstå det rigtigt, vil du bare udskifte det inderste stof, men beholde det yderste?

Ja, altså evt. udskifte den laksefarvet foer, men beholde babyfløjlen. Men den er jo ret så tøset den fløjl i sig selv...

Anmeld

19. august 2010

Lone Jakobsen

VIPpigen skriver:

Ja, altså evt. udskifte den laksefarvet foer, men beholde babyfløjlen. Men den er jo ret så tøset den fløjl i sig selv...

ja så ville jeg ikke give en dreng det på.

stoffet er meget sødt, men kun til piger. og generelt er jeg så ikke vild med fløjl.

Anmeld

19. august 2010

VIPpigen

nutche skriver:

ja så ville jeg ikke give en dreng det på.

stoffet er meget sødt, men kun til piger. og generelt er jeg så ikke vild med fløjl.

Hihi... Okai, ja det er til piger, Men syntes den grønne farve kunne snyde lidt der nemlig... Uhh, der er mange delte meninger om det babyfløjl, nogen elsker det, andre hader det. så godt der er et helt marked af muligheder...

Anmeld

19. august 2010

lion

VIPpigen skriver:

Hvor er det nogle fine bukser.

Ja andre farver og min ville få nogen på. han har nemlig allerede 4 par smækbukser og han er 5½ mdr

Anmeld

19. august 2010

Lone Jakobsen

VIPpigen skriver:

Hihi... Okai, ja det er til piger, Men syntes den grønne farve kunne snyde lidt der nemlig... Uhh, der er mange delte meninger om det babyfløjl, nogen elsker det, andre hader det. så godt der er et helt marked af muligheder...

ja sådan er det jo også med smækbukser generelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.