Smækbukser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

SiLiMiMa

VIPpigen skriver:

Så blev der lige tilføjet et par smækbukser, så nu tror jeg, jeg har forstået det mest principielle ved at lave spencer kjoler, og smækbukser.

Skal dog lige høre ville i give en dreng dem på, hvis nu foret er en anden farve?? tænker mere om selve fløjlen kan bruges til drengetøj, eller om det også kun er til prinsesserne

de er superfine

men ville ikke bruge det mønster til en dreng, da det er blomster

men i et andet mønster: JO!

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

VIPpigen

lion skriver:

Hvor er det nogle fine bukser.

Ja andre farver og min ville få nogen på. han har nemlig allerede 4 par smækbukser og han er 5½ mdr

Tak tak... Syntes også bare de var fede... Og elsker sådan noget til de helt små størrelser. Og så er de nemme lige at få af...

Anmeld

19. august 2010

VIPpigen

Heise skriver:

de er superfine

men ville ikke bruge det mønster til en dreng, da det er blomster

men i et andet mønster: JO!

heise

Yep... Også min tanke. Så lige nu bliver der masse produceret pigetøj da det, er det jeg har mest af...

Anmeld

22. august 2010

vingummibamse

hold da op hvor er du kreativ altså det er helt vildt...

mønstret på de her bukser er det noget du deler ud af..

Anmeld

22. august 2010

Kløver

VIPpigen skriver:

Så blev der lige tilføjet et par smækbukser, så nu tror jeg, jeg har forstået det mest principielle ved at lave spencer kjoler, og smækbukser.

Skal dog lige høre ville i give en dreng dem på, hvis nu foret er en anden farve?? tænker mere om selve fløjlen kan bruges til drengetøj, eller om det også kun er til prinsesserne

hvor er de super søde, og ja ville klart kunne bruge dem til en dreng, man kan jo evt bruge trøjefarve til at præge lidt hvis man ønsker det

Anmeld

22. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

hold da op hvor er du kreativ altså det er helt vildt...

mønstret på de her bukser er det noget du deler ud af..

Mønstret er fra Minikrea, så det skal bare købes ved deres forhandler, eller på nettet...

Anmeld

22. august 2010

vingummibamse

Mønstret er fra Minikrea, så det skal bare købes ved deres forhandler, eller på nettet...

har været inde på deres hjemme side flere gange i dag.. syntes bare ikke jeg fandt noget som helst smækbusker.. hehe må bare kigge beder efter

Brokke hovedet mig.. har fundet dem nu..

Anmeld

22. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

har været inde på deres hjemme side flere gange i dag.. syntes bare ikke jeg fandt noget som helst smækbusker.. hehe må bare kigge beder efter

Brokke hovedet mig.. har fundet dem nu..

Det er denne model her...

http://minikrea.dk/newborn/newborn10450.html

Anmeld

22. august 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Det er denne model her...

http://minikrea.dk/newborn/newborn10450.html

ja tænkte nok det var den model... jeg er helt vild med heldragten der kommer bag efter.. og er også blevet enig med mig selvom at den vil jeg også ha hehe..

Anmeld

22. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja tænkte nok det var den model... jeg er helt vild med heldragten der kommer bag efter.. og er også blevet enig med mig selvom at den vil jeg også ha hehe..

De er bare vildt fede alle deres mønstre, lavede lige ballon bukser til niecen i fødselsdagsgave også fra dem af, og de var bare et stort hit... Og så elsker jeg at du selv kan modeludvikle fra dem af også... såå fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.