BlyViol skriver:
Hei ladies.
Lige et spørgsmål her inden sengetid.. 
Alberte 12 uger gammel, sover nu allerede ved 19 - 19.30 tiden og vågner så (hvis jeg ikke gør noget) kl. 1 ca, får flaske og vågner igen kl. 5-6 stykker, og sover så IKK længere.. MEN!
Hvis jeg så giver hende en flaske nu her når jeg går i seng kl. 23-00 ca. så sover hun til kl. 5-6 stykker og igen et par timer efter flasken...
Mit spørgsmål er så: Må jeg gerne give hende den er flaske når jeg går i seng, eller skal jeg følge hendes rytme ??
Knus og godnat - fra Mitzie 
Jeg synes du skal gøre hvad der passer bedst for dig - herhjemme gav vi kl 23 flasken fra Freja var 8 uger og til hun blev 11 måneder, og de sammenhængende timers ekstra søvn det gav, var guld værd.
Du skal tænke på at I er en familie der skal fungere - ikke kun Alberte - og derfor er hendes rytme nødt til at passe til resten af familiens, så det er ikke sidste gang du kommer til at ændre/justere hendes rytme.
Desuden er spædbørn vanedyr og trives med rytmer og rutiner.
Hvis du lader hende ligge i vuggen/sengen og spise, behøver hun iøvrigt ikke engang at vågne af af få den flaske, hun spiser bare halvt i søvne.
Anmeld