godnat"bajer" ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Vidunderligeunger

Mille83 skriver:

Jeg har gjort det og bliver ved med det da hun har haft svært ved og tage på..

Nicoline kan sove fra kl 19 ca til kl 6 morgen uden mad, det rør hende ikke, men da hun altid har spist for lidt så giver jeg hende en flaske når jeg går i seng ved 23 tiden, hun vågner ikke altid af det, hun sutter bare og sover videre, der er ingen grund til og vække dem, bare tag dem op og gi dem flasken, her spiser hun ca 100 ml kl 23, og det er bedre end ingenting når hun nu har haft så svært ved og tage på....

Men vækker jeg hende midt om natten, så bliver hun gal

Hun skal have lov og sove 7-8 timer i træk ellers er hun umulig...

hihi lille hidsigprop?? Alberte ÆDER, i løbet af dagen og tager godt på (lidt for godt hehe )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Mille83

BlyViol skriver:

hihi lille hidsigprop?? Alberte ÆDER, i løbet af dagen og tager godt på (lidt for godt hehe )

Meget hidsig, hun er lige blevet 3 mdr igår og nu har hun endelig taget på og hvert måltid er ikke en kamp mere.....Også skal vi snart over til grød  Bare hun kan li det

Anmeld

18. august 2010

Vidunderligeunger

Mille83 skriver:

Meget hidsig, hun er lige blevet 3 mdr igår og nu har hun endelig taget på og hvert måltid er ikke en kamp mere.....Også skal vi snart over til grød  Bare hun kan li det

jamen så er det jo næsten lige gamle... hvorfor vidste jeg ik det?? alberte bliver 3 mdr om en uge

Anmeld

18. august 2010

Mille83

BlyViol skriver:

jamen så er det jo næsten lige gamle... hvorfor vidste jeg ik det?? alberte bliver 3 mdr om en uge

Hehe det ved jeg ikke, nok fordi jeg ikke har skrevet så meget om det herinde, har mere bare læst med osv, men hun er fra den 17 maj

Må man spørge hvor meget Alberte vejer?

Anmeld

18. august 2010

Vidunderligeunger

Mille83 skriver:

Hehe det ved jeg ikke, nok fordi jeg ikke har skrevet så meget om det herinde, har mere bare læst med osv, men hun er fra den 17 maj

Må man spørge hvor meget Alberte vejer?

jep. hun  vejer 6.3 kilo og måler 64 cm :O

hvad med Nicoline?

Anmeld

18. august 2010

Mille83

BlyViol skriver:

jep. hun  vejer 6.3 kilo og måler 64 cm :O

hvad med Nicoline?

Hvor meget vejede hun ved fødslen? Nicoline vejede 3350, tabte sig til 3080 og det sidste stykke tid til vægtkontrol har hun vejet 5,4 hele tiden, men nu har hun været på egen vægt herhjemme og den sagde 5,8  Men ved ikke hvor lang hun er nu, sidst var hun vist 60... for et par uger siden..

Anmeld

18. august 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej.

Altså jeg gjorde hvad jeg fornemmede var rigtigt, og det var for mig: Malou blev lagt kl. 20.00 og sov gerne inden for 10-15 min. kl. 00.00 vækkede jeg hende for og give hende en flaske. Hun vågnede så igen mellem 7.8. Malou har aldrig brokket sig, bare jeg har følt at det var det rigtige og gøre.. 

God dag

Anmeld

18. august 2010

Skouboe

BlyViol skriver:

Hei ladies. 

Lige et spørgsmål her inden sengetid..

Alberte 12 uger gammel, sover nu allerede ved 19 - 19.30 tiden og vågner så (hvis jeg ikke gør noget) kl. 1 ca, får flaske og vågner igen kl. 5-6 stykker, og sover så IKK længere.. MEN!

Hvis jeg så giver hende en flaske nu her når jeg går i seng kl. 23-00 ca. så sover hun til kl. 5-6 stykker og igen et par timer efter flasken... 

Mit spørgsmål er så: Må jeg gerne give hende den er flaske når jeg går i seng, eller skal jeg følge hendes rytme ??

Knus og godnat - fra Mitzie

Jeg synes du skal gøre hvad der passer bedst for dig - herhjemme gav vi kl 23 flasken fra Freja var 8 uger og til hun blev 11 måneder, og de sammenhængende timers ekstra søvn det gav, var guld værd.

Du skal tænke på at I er en familie der skal fungere - ikke kun Alberte - og derfor er hendes rytme nødt til at passe til resten af familiens, så det er ikke sidste gang du kommer til at ændre/justere hendes rytme.

Desuden er spædbørn vanedyr og trives med rytmer og rutiner.

Hvis du lader hende ligge i vuggen/sengen og spise, behøver hun iøvrigt ikke engang at vågne af af få den flaske, hun spiser bare halvt i søvne.

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Et drømmemåltid kaldes det vist.

Vi gjorde det også.

Tog hende op og gav hende bryst/flaske inden vi selv gik i seng, såsov hun bedre og længere

Anmeld

18. august 2010

Halbschön

BlyViol skriver:

Hei ladies. 

Lige et spørgsmål her inden sengetid..

Alberte 12 uger gammel, sover nu allerede ved 19 - 19.30 tiden og vågner så (hvis jeg ikke gør noget) kl. 1 ca, får flaske og vågner igen kl. 5-6 stykker, og sover så IKK længere.. MEN!

Hvis jeg så giver hende en flaske nu her når jeg går i seng kl. 23-00 ca. så sover hun til kl. 5-6 stykker og igen et par timer efter flasken... 

Mit spørgsmål er så: Må jeg gerne give hende den er flaske når jeg går i seng, eller skal jeg følge hendes rytme ??

Knus og godnat - fra Mitzie

Det har SP foreslået at vi gør med Nicolai ;o) Han er nemlig en bandit der vågner midt om natten.. Lille baryler ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.