godnat"bajer" ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.234 visninger
32 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Vidunderligeunger

Hei ladies. 

Lige et spørgsmål her inden sengetid..

Alberte 12 uger gammel, sover nu allerede ved 19 - 19.30 tiden og vågner så (hvis jeg ikke gør noget) kl. 1 ca, får flaske og vågner igen kl. 5-6 stykker, og sover så IKK længere.. MEN!

Hvis jeg så giver hende en flaske nu her når jeg går i seng kl. 23-00 ca. så sover hun til kl. 5-6 stykker og igen et par timer efter flasken... 

Mit spørgsmål er så: Må jeg gerne give hende den er flaske når jeg går i seng, eller skal jeg følge hendes rytme ??

Knus og godnat - fra Mitzie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

twinboys

BlyViol skriver:

Hei ladies. 

Alberte 12 uger gammel, sover nu allerede ved 19 - 19.30 tiden og vågner så (hvis jeg ikke gør noget) kl. 1 ca, får flaske og vågner igen kl. 5-6 stykker, og sover så IKK længere.. MEN!

Hvis jeg så giver hende en flaske nu her når jeg går i seng kl. 23-00 ca. så sover hun til kl. 5-6 stykker og igen et par timer efter flasken... 

Mit spørgsmål er så: Må jeg gerne give hende den er flaske når jeg går i seng, eller skal jeg følge hendes rytme ??

Jeg ville følge hendes rytme....

Anmeld

17. august 2010

Mira0911

BlyViol skriver:

Hei ladies. 

Det gjorde jeg med Julie da hun var mindre.. Der var slet ikke nogen former for ballade med det fra hende...

Så det synes jeg godt du kan gøre, hvis du selv føler for det... :)

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

goooodt så 50/50....

flere??

Anmeld

17. august 2010

lulleh

det jeg gjorde ved johannes var at at jeg tog ham op selvom han sov og "tilbød" ham flasken. så kunne han selv bestemme hvor meget af det han ville have. ca 60ml spiste han ud af 125ml.
han sover normalt fra 20 til 6.30 og ca kl 23 tilbyder jeg ham en flaske og den tager han fint. og sover så resten af natten. .

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

lulleh skriver:

det jeg gjorde ved johannes var at at jeg tog ham op selvom han sov og "tilbød" ham flasken. så kunne han selv bestemme hvor meget af det han ville have. ca 60ml spiste han ud af 125ml.
han sover normalt fra 20 til 6.30 og ca kl 23 tilbyder jeg ham en flaske og den tager han fint. og sover så resten af natten. .

det er j også det jeg plejer ca hm... jeg kan bare ik finde ud af om det er ok.. ihh SP sagde 

Anmeld

17. august 2010

lulleh

BlyViol skriver:

det er j også det jeg plejer ca hm... jeg kan bare ik finde ud af om det er ok.. ihh SP sagde 

jeg fik afvide at det måtte jeg gerne. for at jeg selv kan få lidt søvn. han skulle jo vækkes hver 3 time for at få mad. og det holdte bare ikke i længeden. og synes det var synd at vække ham hele tiden når han sov så godt. lægerne synes også at det er en rigtig god idé.

det virker ihvertfald her hos os .

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

lulleh skriver:

jeg fik afvide at det måtte jeg gerne. for at jeg selv kan få lidt søvn. han skulle jo vækkes hver 3 time for at få mad. og det holdte bare ikke i længeden. og synes det var synd at vække ham hele tiden når han sov så godt. lægerne synes også at det er en rigtig god idé.

det virker ihvertfald her hos os .

tak... ja hvis lægen har sagt det er det vel ikke heeelt ved siden af.. I'll do it..

Anmeld

17. august 2010

lulleh

BlyViol skriver:

tak... ja hvis lægen har sagt det er det vel ikke heeelt ved siden af.. I'll do it..

held og lykke

Anmeld

17. august 2010

dorthemus

Jeg gør det samme med Runa....når jeg går i seng om en lille times tid så lægger jeg hende til og håber hun vil sutte så vi kan få lidt længere sammenhængende søvn. Hun vågner ikke rigtigt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.