godnat"bajer" ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Vidunderligeunger

jeg gjorde det ik - men hun vågnede først kl. 5  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

B&J

BlyViol skriver:

Hei ladies. 

Lige et spørgsmål her inden sengetid..

Alberte 12 uger gammel, sover nu allerede ved 19 - 19.30 tiden og vågner så (hvis jeg ikke gør noget) kl. 1 ca, får flaske og vågner igen kl. 5-6 stykker, og sover så IKK længere.. MEN!

Hvis jeg så giver hende en flaske nu her når jeg går i seng kl. 23-00 ca. så sover hun til kl. 5-6 stykker og igen et par timer efter flasken... 

Mit spørgsmål er så: Må jeg gerne give hende den er flaske når jeg går i seng, eller skal jeg følge hendes rytme ??

Knus og godnat - fra Mitzie

Jeg gav min lille dreng natflaske kl 23 og han sov til kl 05 næste dag  og nu får han aftensmad kl 18 og sover til kl 05

Anmeld

18. august 2010

XXSS

BlyViol skriver:

Hei ladies. 

Lige et spørgsmål her inden sengetid..

Alberte 12 uger gammel, sover nu allerede ved 19 - 19.30 tiden og vågner så (hvis jeg ikke gør noget) kl. 1 ca, får flaske og vågner igen kl. 5-6 stykker, og sover så IKK længere.. MEN!

Hvis jeg så giver hende en flaske nu her når jeg går i seng kl. 23-00 ca. så sover hun til kl. 5-6 stykker og igen et par timer efter flasken... 

Mit spørgsmål er så: Må jeg gerne give hende den er flaske når jeg går i seng, eller skal jeg følge hendes rytme ??

Knus og godnat - fra Mitzie

Jeg kan ikke se, hvorfor du ikke skulle gøre - so go for it

Anmeld

18. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

jeg gjorde det ik - men hun vågnede først kl. 5  

Jeg gjorde det heller ikke, hahaha  Runa vågnede også først kl. 5, fik bryst og sov et par timer mere.

Anmeld

18. august 2010

missie20

Hvis hun tager fint på, så syntes jeg du skal gøre så det passer ind i din natterytme. Hvis du ikke får søvn har alle det jo svært ved at fungere. Jeg prøvede at gøre det med Frederik, men alligevel vågnede han ved 5 tiden, prøvede endda mange gange, så det kunne være lige meget om jeg vækkede ham inden jeg gik i seng. Og nu er han lidt over 4 måneder og begyndte at sove igennem da han var 4 måneder. Så syntes helt klart du skal følge dit eget sove hjerte

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

Herhjemme får Maria mad kl 23 og sover så til kl 06.45

Anmeld

18. august 2010

M&F&C

Da Frederikke var lille gav jeg også hende en godnat-tår ..... vores rytme hed:

Frederikke ammes ca. kl 17

Mor får aftensmad ved 18 tiden

Frederikke ammes ved 19 tiden igen (hun var ekstra sulten om aftenen) og blev puttet i enten sin lifte eller seng

Når jeg gik i seng ved 22 tiden blev hun tilbudt bryst igen og vågnede kun 1 gang om natten for at få mad = mere eller mindre veludhvilet momse der var klar til at stå op kl 6-7 stykker til mere amning

Anmeld

18. august 2010

LouiseNielsen

Jeg ville ikke gøre det.... Jeg prøvede det også med mathias, men kun to gange. For hvis jeg "væggede" ham for at han sku have flaske, ville han bare slet ikke sove igen bagefter.... Så det kan du også risikere!

Jeg holder på det er bedst at følge babyens rytme når de er så små!

Anmeld

18. august 2010

Vidunderligeunger

tak for jeres gode - forskellige svar  

jeg gjorde det ik i nat, men der sov hun alligevel til. 5 det var skøønt, så sover hun yderligere 1½-2 timer bagefter.

men jeg vil prøve om det så er hendes kommende rytme, hvis ik får hun godnatbajer når jeg går i seng.. ved 23-00 tiden...

Hun vågner slet ik ved det, ikke til man kan se hvert fald, og jeg har lyset være slukket og sådan... 

Anmeld

18. august 2010

Mille83

Jeg har gjort det og bliver ved med det da hun har haft svært ved og tage på..

Nicoline kan sove fra kl 19 ca til kl 6 morgen uden mad, det rør hende ikke, men da hun altid har spist for lidt så giver jeg hende en flaske når jeg går i seng ved 23 tiden, hun vågner ikke altid af det, hun sutter bare og sover videre, der er ingen grund til og vække dem, bare tag dem op og gi dem flasken, her spiser hun ca 100 ml kl 23, og det er bedre end ingenting når hun nu har haft så svært ved og tage på....

Men vækker jeg hende midt om natten, så bliver hun gal

Hun skal have lov og sove 7-8 timer i træk ellers er hun umulig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.