Min slambert af en datter tror hun er vegetar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2008

Juniors mor

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Nadi skriver:

Hehe, ja det kender jeg da kun alt for godt fra min kære søn som også var vegetar i en periode, som så blev til at han slet ikke ville spise. Jo havregrød, men det batter jo ikke meget.
Men nu spiser han fint igen, så det er nok bare en periode hun har den idé :P

-Nadia

Ja det er lidt underligt med de børn... For når vi giver hende glas-mad så spiser hun op med velbehag, det er lige før hun bliver skuffet når tallerkenen er tom... I dag nægtede hun konsekvent at spise hendes mad... så hun har ikke fået andet end en tør bolle...:(

Men der har ikke været nogen problemer så hun må vel være godt tilfreds...

Betina

Ja, det kender vi godt! Det der klamme glasmad er bare det bedste synes Julie, får hun det ÆDER hun! Jeg synes det smager så ulækkert og hun får det kun når vi er ude og maden ikke lige er baby-egnet.
Derudover spiser hun kun kød, rosiner og youghurt natural, hvis det stod til hende..... Er faktisk begyndt at bekymre mig lidt over, om hun ender med at blive fejlernæret, for det er virkelig kun køder hun spiser. Morgenmad har hun stort set droppet (?)(?)
Kh
Helle, møske lidt bekymret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Millebasse

bettemouse skriver:

haah hvor skørt..

det er lige modsat her.. mikkel æder alt kødet.. og så ligger resten tilbage på bordet, tallerknen og udover hele gulvet.. men kødet er skam ædt. haha skøre dreng..

han fik et pølsehorn igår.. hvor han tog pølsen ud af hornet og åd det og lod brødet være.. haha æhmm

He he,det samme her! Selvom man laver det lækreste mad med forskellige grøntsager og kartofler,så er det kun kødet det ryger indenbords! Alt andet ryger ned til hunden... >(

Lige nu er en ostehaps farvoritten! Men i dagplejen spiser han alt hvad det bliver serveret..mærkelig dreng :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.