Min slambert af en datter tror hun er vegetar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Plysbjørnen

Først så var vi lige en smut i Kvickly, for at se på gave til DP og købe pasta til aftensmaden... Lige som vi har stået og betalt ser jeg at min kære datter sidder og er ved at forsøge at spise en Chokolade Skildpadde (stadig i papir):$!!! Nå ja så må vi jo hellere betale den, så den deler hendes far med hende og ja ned ryger den... Så kommer vi hjem og får lavet aftensmad, skulle spise tidligt da manden skulle i biffen... Vi skulle spaghetti skruer og frikadeller... Gud hjælpe mig om ikke min kære datter sidder og sortere, hun spiser pastaen og skubber kødet til side... Og ja da ved en fejl får et stykke frikadelle i munden spytter hun det ud og laver en grimasse som nærmest siger: føj hvor gyseligt:'(... Men hun er nu kær... (L) Betina1978

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Joan ( Smallie )

He he sådan er periode har Niels også lige i tiden. Jeg giver dog tænder skylden for han er ved at få kindtænder og kunne godt tænke mig det gjorde ondt når han tygger kødet.

Før hen var han helt vild glad for kød men han spytter det også bare ud nu..

Så du er ikke ene om det;)

Joan som bare er træt

Anmeld

9. juli 2008

bette

haah hvor skørt..

det er lige modsat her.. mikkel æder alt kødet.. og så ligger resten tilbage på bordet, tallerknen og udover hele gulvet.. men kødet er skam ædt. haha skøre dreng..

han fik et pølsehorn igår.. hvor han tog pølsen ud af hornet og åd det og lod brødet være.. haha æhmm

Anmeld

9. juli 2008

Helle30

Sofie har længe skilt sine rugbrødshapsere ad. Hun startede med at spise pålægget, selvom jeg limer det meget hårdt til brødet med smør.
Desværre har damen måttet sande, at der ikke kommer flere hapsere, før rugbrødet også er spist, så det gør hun.

- Helle - hård men velmenende mom(C)

Anmeld

9. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] Først så var vi lige en smut i Kvickly, for at se på gave til DP og købe pasta til aftensmaden... Lige som vi har stået og betalt ser jeg at min kære datter sidder og er ved at forsøge at spise en Chokolade Skildpadde (stadig i papir):$!!! Nå ja så må vi jo hellere betale den, så den deler hendes far med hende og ja ned ryger den... Så kommer vi hjem og får lavet aftensmad, skulle spise tidligt da manden skulle i biffen... Vi skulle spaghetti skruer og frikadeller... Gud hjælpe mig om ikke min kære datter sidder og sortere, hun spiser pastaen og skubber kødet til side... Og ja da ved en fejl får et stykke frikadelle i munden spytter hun det ud og laver en grimasse som nærmest siger: føj hvor gyseligt:'(... Men hun er nu kær... (L) Betina1978 [/citat] ha ha.....lol....hun ved sgu hvad hun vil, skildpadder og spaghetti...ja hvad kan blive bedre!

Anmeld

9. juli 2008

Helle30

Fået en idé til en ny menu Slogs?(C):P

Anmeld

9. juli 2008

Nadi

Hehe, ja det kender jeg da kun alt for godt fra min kære søn som også var vegetar i en periode, som så blev til at han slet ikke ville spise. Jo havregrød, men det batter jo ikke meget.
Men nu spiser han fint igen, så det er nok bare en periode hun har den idé :P

-Nadia

Anmeld

9. juli 2008

ivfmarie

bettemouse skriver:

haah hvor skørt..

det er lige modsat her.. mikkel æder alt kødet.. og så ligger resten tilbage på bordet, tallerknen og udover hele gulvet.. men kødet er skam ædt. haha skøre dreng..

han fik et pølsehorn igår.. hvor han tog pølsen ud af hornet og åd det og lod brødet være.. haha æhmm

Hæ hæ! Et sandt mandfolk! Sådan er Malte også, og far er såååå stolt! 8D

Anmeld

9. juli 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Fået en idé til en ny menu Slogs?(C):P

ja jeg kender da et par stykker der vil nyde den blanding!

lol...jeg har sgu drengebørn her, de vil æde alt bare det ikke er grønt!

Anmeld

10. juli 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Hehe, ja det kender jeg da kun alt for godt fra min kære søn som også var vegetar i en periode, som så blev til at han slet ikke ville spise. Jo havregrød, men det batter jo ikke meget.
Men nu spiser han fint igen, så det er nok bare en periode hun har den idé :P

-Nadia

Ja det er lidt underligt med de børn... For når vi giver hende glas-mad så spiser hun op med velbehag, det er lige før hun bliver skuffet når tallerkenen er tom... I dag nægtede hun konsekvent at spise hendes mad... så hun har ikke fået andet end en tør bolle...:(

Men der har ikke været nogen problemer så hun må vel være godt tilfreds...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.