Selvmord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.600 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Anonym trådstarter

Puha har helt ondt i maven lige nu.

I aftes kl 21 begik min onkel selvmord. Hang sig selv i garagen.

Han efterlader sig kone, 4 børn og et barnebarn. 

Havde ikke så tæt et forhold til ham, men har det virkelig forfærdeligt alligevel Føler så meget med hans kone og børn. 

Synes det er så usselt og fejt gjort Han gjorde det mens de alle var hjemme og konen fandt ham! 

Holder mig ano pga familien. Havde bare lige brug for at rase ud. 

Er sgu egentlig aller mest gal på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Enayia

Anonym skriver:

Puha har helt ondt i maven lige nu.

I aftes kl 21 begik min onkel selvmord. Hang sig selv i garagen.

Han efterlader sig kone, 4 børn og et barnebarn. 

Havde ikke så tæt et forhold til ham, men har det virkelig forfærdeligt alligevel Føler så meget med hans kone og børn. 

Synes det er så usselt og fejt gjort Han gjorde det mens de alle var hjemme og konen fandt ham! 

Holder mig ano pga familien. Havde bare lige brug for at rase ud. 

Er sgu egentlig aller mest gal på ham

Ååhh nej det er forfærdeligt!!!! Virkelig forfærdeligt!

Føler med dig og de efterladte!

Aner slet ikke hvad jeg skal sige ellers!

Kæmpe klem til jer alle! Håber virkelig I alle kommer igennem den svære tid som vil komme! Hvor er det bare trist!

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Ååhh nej det er forfærdeligt!!!! Virkelig forfærdeligt!

Føler med dig og de efterladte!

Aner slet ikke hvad jeg skal sige ellers!

Kæmpe klem til jer alle! Håber virkelig I alle kommer igennem den svære tid som vil komme! Hvor er det bare trist!

Tak skal du have. Det er forfærdeligt

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Det gør mig frygteligt ondt... stakkels stakkels jer der står tilbage...

Tager meget stor afstand for folk der gør den slags ting - et meget egoistisk valg i mine øjne !!! Eller folk der er syge nok til at true med at gøre det FØJ (men det er jo en helt anden hiistorie...

Er rigtig ked af det på jeres vegne - håber I med tiden, alle kommer over det og kan leve videre med det store tab....

Mange knus og tanker fra Pia.

Anmeld

16. august 2010

LinLin

Min far gjorde det samme da jeg var 9! Nøj jeg har været sur på ham over at han kunne finde på at forlade os på den måde og ikke ønskede at se min lillebror og jeg vokse op... det var heldigvis ikke mig der fandt ham, men det kunne det sagtens have været...

Men i dag tænker jeg jo også at der må have været noget der har gået ham på - som han ikke kunne fortælle os. At hænge sig er jo rimeligt difinitivt - ikke som at skære sig eller sluge en masse piller og så ringe 112; der er det ofte et råb om hjælp!

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det gør mig frygteligt ondt... stakkels stakkels jer der står tilbage...

Tager meget stor afstand for folk der gør den slags ting - et meget egoistisk valg i mine øjne !!! Eller folk der er syge nok til at true med at gøre det FØJ (men det er jo en helt anden hiistorie...

Er rigtig ked af det på jeres vegne - håber I med tiden, alle kommer over det og kan leve videre med det store tab....

Mange knus og tanker fra Pia.

Ja tager også stor afstand fra det! Især dem der truer med det. 

Vi så det ikke komme så det er bare en rigtig "ulækker" følelse.

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Min far gjorde det samme da jeg var 9! Nøj jeg har været sur på ham over at han kunne finde på at forlade os på den måde og ikke ønskede at se min lillebror og jeg vokse op... det var heldigvis ikke mig der fandt ham, men det kunne det sagtens have været...

Men i dag tænker jeg jo også at der må have været noget der har gået ham på - som han ikke kunne fortælle os. At hænge sig er jo rimeligt difinitivt - ikke som at skære sig eller sluge en masse piller og så ringe 112; der er det ofte et råb om hjælp!

til dig.

Ja jeg tænker også at hænge sig selv, så vil man virkelig ikke mere!

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Anonym skriver:

Ja tager også stor afstand fra det! Især dem der truer med det. 

Vi så det ikke komme så det er bare en rigtig "ulækker" følelse.

Ja puha... ej hvor har jeg ondt af jer... Håber virkelig I klare jer igennem denne her tid... jeg mener der ALTID må være en anden udvej.. Især når man efterlader sig familie og specielt børn...

Anmeld

16. august 2010

Svei

Stakkels stakkels mand...at være så langt ude at man hellere vil leve end dø...tror de færreste rent faktisk ønsker at dø, men de kan bare ikke se sig ud af en situation, en følelse, deres liv, hvad ved jeg.

Man har faktisk snakket med mennesker der har overlevet at springe ud fra broer eller måske det var en bestemt bro og det viser sig at alle fortryder i det de springer.

Jeg synes det er synd for manden og ikke mindst at man kommer derud hvor man ikke magter at søge hjælp.

At kalde mennesker der er syge og så langt ude for egoister, det synes jeg ikke er rigtigt....jeg tror virkelig de er sikre på at de ikke selv er noget værd og måske vil gøre det nemmere for alle at de forsvinder.

Nå, bare mine tanker..

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ja puha... ej hvor har jeg ondt af jer... Håber virkelig I klare jer igennem denne her tid... jeg mener der ALTID må være en anden udvej.. Især når man efterlader sig familie og specielt børn...

Ja man må sgu kæmpe og bede om hjælp for sin egen OG familiens skyld!

Jeg er ret tæt med min fætter(sønnen)og vil gerne hjælpe ham, men ved bare ikke helt hvordan. Han er selvfølgelig brudt helt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.