Arghhh har lyst til at teste!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Enayia

Alexis skriver:

Præcis, de hylder er mine værste fjender. Ved præcis hvor de hænger, ligger og står, hehe. Og så lige ved "betal selv kassen" Nøøøøh det er for farligt, hehe. 

Hihi ja, jeg har stadig lyst til at købe en og teste selvom jeg er 16 uger henne nu

Vig bort fristende hylder med ting til at tisse på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Diana... skriver:

Hi hi hvor er du sød hvornår må du teste? 

Ifølge klinikken d. 20/8. Blev insemineret d. 5/8... Laaang ventetid.

Anmeld

16. august 2010

Enayia skriver:

Hihi ja, jeg har stadig lyst til at købe en og teste selvom jeg er 16 uger henne nu

Vig bort fristende hylder med ting til at tisse på

Hehehe, bare for at nyde synet af to streger? Det kan jeg sørme godt forstå. 

Nå, indkøb. Knus.

Anmeld

16. august 2010

oo

Alexis skriver:

Klinikken siger at jeg skal teste den 20ende... Tør sikker ik når det kommer til stykket, hvis mens ikke er dukket op. Haha

nej det er jo det, så står man der og tænker "jeg kan alligevel godt undvære den ene skide streg denne måned!" for man når ALTID til det punkt at NEJ, det er IKKE sket, for det sker ALDRIG. men det sker, det lover jeg dig!! og når det sker så er det bare  agtigt

Anmeld

16. august 2010

Tjuhl skriver:

nej det er jo det, så står man der og tænker "jeg kan alligevel godt undvære den ene skide streg denne måned!" for man når ALTID til det punkt at NEJ, det er IKKE sket, for det sker ALDRIG. men det sker, det lover jeg dig!! og når det sker så er det bare  agtigt

Du er skøn 

Anmeld

16. august 2010

Dansker I Holland

Alexis skriver:

Tal mig lige fra det piger. Går i ring om mig selv i dag. Skal på indkøb og er såååå tæt på at købe tests med hjem... Ej men altså, jeg skal da bare lade være!!! Meeeeen kan næsten ikke......

Hey søde kan godt følge dig og jeg er sikker på at der nok snart sker et eller andet Sender dig i hvert fald en KÆMPE krammer

Knus Sussie 27+0

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Alexis skriver:

Ifølge klinikken d. 20/8. Blev insemineret d. 5/8... Laaang ventetid.

Uh det er "kun" 4 dage endnu det kan du godt klare 

alt for den er der denne gang. 

Anmeld

16. august 2010

NR3ønskebarn skriver:

Hey søde kan godt følge dig og jeg er sikker på at der nok snart sker et eller andet Sender dig i hvert fald en KÆMPE krammer

Knus Sussie 27+0

Tusind tak søde. Det håber jeg at der snart gør. Købte ingen tests, så nu går der ihvertfald en dag eller to mere, da jeg ikke får mulighed i morgen tidlig. Tænker det er spildt at teste om eftermiddagen/aftenen så tidligt. Så det bliver jeg bare ved med at bilde mig selv ind, hehe.

Anmeld

16. august 2010

Diana... skriver:

Uh det er "kun" 4 dage endnu det kan du godt klare 

alt for den er der denne gang. 

Tak for de krydsede fingre, det håber jeg. Tvivler dog stærkt på det, men nu må  vi se. Har ikke haft helt så mange præmens. smerter denne gang. Men det kan jo godt svinge lidt.

Tager et par dage mere uden at teste. Kan alligevel ik teste om eftermiddagen og aftenen bilder jeg mig selv ind.

Anmeld

16. august 2010

Dansker I Holland

Alexis skriver:

Tusind tak søde. Det håber jeg at der snart gør. Købte ingen tests, så nu går der ihvertfald en dag eller to mere, da jeg ikke får mulighed i morgen tidlig. Tænker det er spildt at teste om eftermiddagen/aftenen så tidligt. Så det bliver jeg bare ved med at bilde mig selv ind, hehe.

Hehe kan jeg godt forstå Selvom jeg denne gang testede positiv om eftermiddagen med en digital test hihi... Jeg puster i hvert fald en MASSE orkaner med babystøv i din retning søde Så håber jeg at den er der hehe... Ville da være mega skønt for dig/jer

Og selv tak forresten

Knus Sussie 27+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.