Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
giv den liiiige en lille uge til - så er den der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: giv den liiiige en lille uge til - så er den der
En hel uge!!!! UHHHH du kræver meget af mig nu søde, hehe
Alexis skriver: Ja præcis. Tak søde. Klinikken vil vist have mig på hormoner nu, og kom vist til at sige ja, men har lyst til at udskydde det lidt. Har jo kun prøvet en gang uden, og det er jo ikke meget når vi åbenbart ingenting fejler... Åhhh håber den er der, men tør ik tro på det... IKKE flere biokemiske til mig TAK
Ja præcis. Tak søde. Klinikken vil vist have mig på hormoner nu, og kom vist til at sige ja, men har lyst til at udskydde det lidt. Har jo kun prøvet en gang uden, og det er jo ikke meget når vi åbenbart ingenting fejler...
Åhhh håber den er der, men tør ik tro på det... IKKE flere biokemiske til mig TAK
Uhh ja jeg synes også du har været igennem så meget allerede! Men det skal bare lykkes nu, BASTA!
Enayia skriver: Uhh ja jeg synes også du har været igennem så meget allerede! Men det skal bare lykkes nu, BASTA!
Ja BASTA! Og tak, nu vil jeg gå i Netto, hvor jeg ikke liiige falder over tests ved hylderne
Alexis skriver: En hel uge!!!! UHHHH du kræver meget af mig nu søde, hehe
jeg ved det, jeg ved det - og den sidste uge er ALTID den værste!!
Tjuhl skriver: jeg ved det, jeg ved det - og den sidste uge er ALTID den værste!!
Klinikken siger at jeg skal teste den 20ende... Tør sikker ik når det kommer til stykket, hvis mens ikke er dukket op. Haha
Alexis skriver: Ja BASTA! Og tak, nu vil jeg gå i Netto, hvor jeg ikke liiige falder over tests ved hylderne
Okay, pas nu på dig selv!
Enayia skriver: Okay, pas nu på dig selv!
Hehe tak. Føtex og Valmed er NO GO
Alexis skriver: Hehe tak. Føtex og Valmed er NO GO
No way, ingen steder hvor de ligger og frister liiige ved kassen!
Præcis, de hylder er mine værste fjender. Ved præcis hvor de hænger, ligger og står, hehe. Og så lige ved "betal selv kassen" Nøøøøh det er for farligt, hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128