Arghhh har lyst til at teste!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tal mig lige fra det piger. Går i ring om mig selv i dag. Skal på indkøb og er såååå tæt på at købe tests med hjem... Ej men altså, jeg skal da bare lade være!!! Meeeeen kan næsten ikke......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Ox.

Vent søde, vent!

Tænk på hvor fantastisk det vil være hvis du venter og så den er der når du tester

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Hi hi hvor er du sød hvornår må du teste? 

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Alexis skriver:

Tal mig lige fra det piger. Går i ring om mig selv i dag. Skal på indkøb og er såååå tæt på at købe tests med hjem... Ej men altså, jeg skal da bare lade være!!! Meeeeen kan næsten ikke......

Uhhh jeg kan skisme godt forstå dig! Det er bare så mega svært at vente! Jeg krydser bare en billion gagne for dig!

Hvornår kan du teste?

Knus Enayia

Anmeld

16. august 2010

Tropez

Har det på samme måde man går bare og tænker på det hele tiden men jeg gjorde det, fik handlet ind uden at købe en med hjem, tænkte længe over det og besluttede mig for at de sidste 2 gange jeg har købt med hjem har jeg fået min mens samme dag så denne gang tænkte jeg niksen, så måske du skal gøre det samme

Anmeld

16. august 2010

Sussie&Lilje skriver:

Vent søde, vent!

Tænk på hvor fantastisk det vil være hvis du venter og så den er der når du tester

Præcis... Tror faktisk ik den er der... er bare knald i låget i dag. Hehe

Anmeld

16. august 2010

Tropez skriver:

Har det på samme måde man går bare og tænker på det hele tiden men jeg gjorde det, fik handlet ind uden at købe en med hjem, tænkte længe over det og besluttede mig for at de sidste 2 gange jeg har købt med hjem har jeg fået min mens samme dag så denne gang tænkte jeg niksen, så måske du skal gøre det samme

Lige mine ord. Du har heeeelt ret. Lige i dag er det bare svært. Selv om jeg ikke rigtig tror den er der. Ja det lyder skørt, I know. 

Anmeld

16. august 2010

Enayia skriver:

Uhhh jeg kan skisme godt forstå dig! Det er bare så mega svært at vente! Jeg krydser bare en billion gagne for dig!

Hvornår kan du teste?

Knus Enayia

Jeg kan ifølge klinikken teste d. 20ende. Så er der gået 15 dage fra ÆL. Altså 14 hele dage. Det er idag 10 dage - 9 hele siden ÆL 

Shit tiden snegler sig afsted.... selv om jeg ik tror den er der ,så vil jeg bare gerne have svar så jeg ved, hvad der så skal ske. 

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Alexis skriver:

Jeg kan ifølge klinikken teste d. 20ende. Så er der gået 15 dage fra ÆL. Altså 14 hele dage. Det er idag 10 dage - 9 hele siden ÆL 

Shit tiden snegler sig afsted.... selv om jeg ik tror den er der ,så vil jeg bare gerne have svar så jeg ved, hvad der så skal ske. 

Åhhh ha, det kan jeg så godt forstå, du fortjener det bare så mega fucking meget!

Jeg håber bare af hele mit hjerte den er positiv!

Det er aldrig sjovt at gå og vente på svar, især med alle de tanker der melder sig op til!

Anmeld

16. august 2010

Enayia skriver:

Åhhh ha, det kan jeg så godt forstå, du fortjener det bare så mega fucking meget!

Jeg håber bare af hele mit hjerte den er positiv!

Det er aldrig sjovt at gå og vente på svar, især med alle de tanker der melder sig op til!

Ja præcis. Tak søde. Klinikken vil vist have mig på hormoner nu, og kom vist til at sige ja, men har lyst til at udskydde det lidt. Har jo kun  prøvet en gang uden, og det er jo ikke meget når vi åbenbart ingenting fejler...

Åhhh håber den er der, men tør ik tro på det... IKKE flere biokemiske til mig TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.