Ej... se lige det her hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2008

Loggidut

hmmm, vil de ikke låne jer`?

det lyder sørt, banker plejer ellers at være hurtige med sådan noget!

hmmm, hvis i begge har jo burde det nu ikke være et problem.

jeg krydser fingre for jer, for det ser godt nok dejligt ud det hus!(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Anja

Det ser da rigtigt hyggeligt ud, Marie ! Det kan da ikke passe andet end at der selvfølgelig er nogen, der vil låne jer de penge, det er jo ikke særlig dyrt i fht de huspriser man ellers ser i dag.

Pøj pøj med det :)

Glæder mig til at høre om I får det.

Anmeld

9. juli 2008

Muffinmus

Fint dejligt lyst hus:)
Og nej, det er da ikke dyrt. DEt burde en alm hverdags familie da få lov til at låne. Det gjorde vi da og vi har altså ikke ret mange penge:)Du må da lige give en update så...spændende

Anmeld

9. juli 2008

bette

hold da op det er da et flot hus.. og dejlig have dertil.. kan dælme godt forstå du går og drømmer om at bo der.. håber ihvertfald du får din drøm opfyldt.

heidi som også vil ha!!!

Anmeld

9. juli 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Det ser godt nok lækkert ud. I burde kunne finde finansieringsmuligheder.

Jeg er på SU (det vil sige, at den løb ud her til maj, så indtil jeg er færdig med specialet er det opsparing og kærlighed og kildevand:S), og manden har et okay-ikke-vildt-overbetalt-men-okay fast job. Vi købte hus for 2 år siden til ca. 1,7 mio, og sidder brutto for knap 10.000 om måneden+alle andre udgifter.

Det lånte de os uden at blinke, også selvom de vidste at mit studielån løber op i 200.000, og afdragene vil være ca. 1700-2000 pr. måned brutto, når det skal betales af. Vi har dog ikke yderligere gæld, og kun et barn - som vi ikke havde da vi købte. Men kan VI få det til at løbe rundt, burde I da også - bruttoen er næsten 1500 lavere end vores er.

Håber det lykkes:)

Mvh.
Pernille - ikke så aktiv skriver, men ivrig læser herinde.

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

Jamen for fanden da!!! >( >( >(

Nu har vi ellers fået mundtligt tilsagn fra banken om lånet - tror I så ikke at det forpulede hus nu ikke længere er til salg!!

Det er ikke solgt - sælger skal bare liiige have lidt ro i privatlivet først. Jeg skal gi ham ro skal jeg!! PIS!

Så må vi vel bare vente lidt, og så slå til når det kommer på plakaten igen - så er vi vel også først på listen... Vi vil bare sååå gerne have netop det hus.

suuuk

Anmeld

10. juli 2008

Rasmine

Fanme typisk IVF.
Have ro??
Hvad betyder det?

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

(?)

Måske noget med noget sygdom? Eller skilsmisse? I dunno... men øv er det!

Anmeld

10. juli 2008

Rasmine

ÆV.

Har også lært man ikke skal glæde sig for tidligt.
Vi havde også kig på et hus, i Hinnerup, og nu er det også taget af Boligsiden.dk. (Har du i øvrigt prøvet den, genialt site!!!)

Nu har vi så fået øje på et andet, kæmpe stort, gammelt, som ligger tæt på skole, hal, midtby osv.
Men der skal laves helt vildt meget i det. Males overalt, lofter osv. Nyt køkken-engang, og badeværelser osv. Man kan sagtens bo i det, meeen...

Vi burde lade være med overhovedet at kigge på boligsiden, før vi har solgt det her.

Ved ikke hvor tændte vi er på at bygge selv mere, vi kom til at snakke om at grundene er dyre derude, husene er også dyre at bygge og så koster det jo oveni også at anlægge have.

Men kender det IVF, dte skal bare være NU, når først beslutningen om at flytte ER taget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.