Ej... se lige det her hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

ivfmarie

Jeg er sååå vild med det! Jeg kigger på det mindst et par gange om ugen, og når jeg er i Dronninglund triller jeg lige bilen forbi for at lure lidt - jeg er da vist forelsket!?
Det er bare alt det vi kigger efter. 3 minutters gang fra mit arbejde, 10 minutters gang til dp og bh, og skov (næsten) i baghaven.

http://www.nybolig.dk/maegler/index.jsp?page=Priva tBolig.jsp&sagsnr=HV5080&forretningsnr=105912&from site=boligsiden&csref=boligsiden

Vi er lige nu "i fohandling" med 5 banker for at finde bedste tilbud - eller bare én bank der er frisk nok til at låne os lidt håndører.

I min lyserøde drømmebobbel får vi lov til at købe huset, og vi når at flytte ind her i ferien. Meeeen sådan går det nok ikke.

Nå, det var bare lidt tidsfordriv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

Astrid P

Det ser hyggeligt ud, Marie... Og det er da ikke så dyrt igen! Er der virkelig ikke nogen banker der vil låne jer til det?

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Det ser hyggeligt ud, Marie... Og det er da ikke så dyrt igen! Er der virkelig ikke nogen banker der vil låne jer til det?

Det der sgu være!! Manden sidder og regner på budgettet, og mener ikke at det er helt utænkeligt...

Anmeld

8. juli 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Jeg er sååå vild med det! Jeg kigger på det mindst et par gange om ugen, og når jeg er i Dronninglund triller jeg lige bilen forbi for at lure lidt - jeg er da vist forelsket!?
Det er bare alt det vi kigger efter. 3 minutters gang fra mit arbejde, 10 minutters gang til dp og bh, og skov (næsten) i baghaven.

http://www.nybolig.dk/maegler/index.jsp?page=Priva tBolig.jsp&sagsnr=HV5080&forretningsnr=105912&from site=boligsiden&csref=boligsiden

Vi er lige nu "i fohandling" med 5 banker for at finde bedste tilbud - eller bare én bank der er frisk nok til at låne os lidt håndører.

I min lyserøde drømmebobbel får vi lov til at købe huset, og vi når at flytte ind her i ferien. Meeeen sådan går det nok ikke.

Nå, det var bare lidt tidsfordriv

det ser sååååå hyggeligt ud, det kan jeg godt forstå du gerne vil have fingrene i... men jeg kom da til at se: Kommer i ikke til at mangle et værelse?

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

heaven skriver:

det ser sååååå hyggeligt ud, det kan jeg godt forstå du gerne vil have fingrene i... men jeg kom da til at se: Kommer i ikke til at mangle et værelse?
Jannie

Nope... to børn - to værelser, alt er i fineste orden ;)

Anmeld

8. juli 2008

heaven

ivfmarie skriver:

heaven skriver:

Jannie

Nope... to børn - to værelser, alt er i fineste orden ;)

nåååå, så har jeg ikke læst opstillingen ordenligt - så er alt jo i orden:P

Anmeld

8. juli 2008

Grynt

Lækkert hus IVF, kan godt forstå du gerne vil have det!!! Og så er det jo bare SUPER billigt!!!!!!!!!! Kan da slet ikke forstå at det skulle være et problem at få et lån til det. (?)

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

Det godt nok også fint.
Fedt køkken-alrum.

I SKAL sgu da låne den mill.!

Anmeld

8. juli 2008

Tikki

Skønt hus!! Og det er vanvittigt billigt - det kan sgu ikke passe, at I ikke kan låne til det??? Vi har lånt over 2 millioner på vores glatte ansigt, men vi skiftede også bank fordi den første bank ikke ville - ha, så ku´ de lære det, ku´de :P

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Jeanette skriver:

Skønt hus!! Og det er vanvittigt billigt - det kan sgu ikke passe, at I ikke kan låne til det??? Vi har lånt over 2 millioner på vores glatte ansigt, men vi skiftede også bank fordi den første bank ikke ville - ha, så ku´ de lære det, ku´de :P

Men vores ansigter er desværre ikke glatte... vi skylder så uhyre mange penge som er brugt på ingenting... bare dumme forbrugslån og SU...

Nu må vi se. Det ser ganske lovende ud, nu hvor jeg har fået fast job frem for barselsdagpnge, og manden har fået lønforhøjelse. Jeg håber (og tror) at det går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.